zaterdag 31 augustus 2013

Dag 20 - Zee

Nog voor ik haar kon zien, voelde ik al dat ik dichtbij moest zijn. De wind waaide door mijn haar en ik rook het zout. Een paar stappen verder en daar was ze, de zee! Een geluksmomentje voor mij. De zee ontroert me altijd door haar grootsheid, oneindigheid en kracht. Ik kijk er graag naar en doe dat te weinig. We wonen dan ook niet bepaald dicht bij zee en strand. Misschien dat het daarom ook extra bijzonder is als ik er ben.
Op weg ernaartoe had ik al een geluksmomentje omdat ik een aansluiting met de trein toch haalde terwijl mijn NS-app de hoop al had opgegeven; ' dit reisadvies vervalt'.
En op de terugweg had ik nog precies tijd om een ijsje te kopen op het station.
Ook lunch en avondeten waren geluksmomentjes, ontzettend lekker en goed gezelschap. Het was een fijne dag!

#Geluksmomentjes die ik vandaag hier mag delen (waarvoor dank) zijn:
- @mindfulnessinfo: Als je met je aandacht in het hier en nu bent, flitsen mooie momenten niet aan je voorbij. Je geniet geluksmomentjes - @TheavanGalen: @3ngelenblog Dat je in de lift staat en die blijft hangen en denkt: "nee ik moet plassen!" hij gelijk weer in beweging komt! #geluksmomentje
- @TravelLinBlog: Zaterdagochtend wakker worden en rustig opstarten met vers fruit, koffie en #YogaMagazine. #geluksmomentje
- @TheavanGalen: @3ngelenblog Dat je in je hoofd hebt nog veel te moeten sparen en dan gaat kijken je verder bent dan je dacht! #geluksmomentje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten