vrijdag 16 augustus 2013

Dag 6: Slaapliedje

Ik heb er nog eens over nagedacht; wat ik gisteren schreef klopt niet helemaal. Niet alleen gisteren beleefde ik de meeste geluksmomentjes met mijn zoons, dat is eigenlijk gewoon iedere dag zo.
Ik heb ervoor gekozen om mijn werk te integreren in mijn gezin zodat ik zoveel mogelijk thuis bij mijn jongens kan zijn. Ik vind het heerlijk om ze te zien opgroeien en zij zijn eigenlijk mijn 3 doorlopende geluksmomenten!
Dat ik ze af en toe wel achter het behang kan plakken verandert daar niks aan...
Gisteravond en vandaag kreeg ik via twitter echt heel erg leuke geluksmomentjes die ik hier mag delen:
@rpemathijssen: @3ngelenblog een smartphone winnen met Twitter! #geluksmomentje
@TheavanGalen schrijft: mijn nieuwe gastouderkindje slaapt voor het eerst in mijn armen #mooi #boy12wk #verliefd #geluksmomentje #genieten #ontspannen @3ngelenblog
@yvirich2 heeft het gelijk helemaal door: @3ngelenblog yep gisteren id efteling met mn kleine struikrover, alleb n smile van oor tot oor. Of is dat niet wat je bedoelde?
@Tweetje4jou: @3ngelenblog lief! Mijn geluksmoment was in de vakantie toen we dansten in de fontein en mijn dochtertje zei dat ze zich zo gelukkig voelde!
Bij het lezen van die laatste tweet ging er weer iemand zitten glimlachen naar het scherm, zij deelde dat moment met mij en dat werd voor mij ook weer een geluksmomentje. Zo makkelijk kan is het dus gewoon!
Mijn lievelings geluksmomentje van vandaag deelde ik al op twitter:
@3ngelenblog: Zoon (3) kruipt heerlijk op schoot, zingt een slaapliedje en valt prompt in slaap. Ik gun mezelf ook even een half uurtje! #geluksmomentje                 Ik vind het zo leuk om te zien hoe er langzaam iets in beweging komt. Lieve reacties, leuke complimentjes, stuk voor stuk geluksmomentjes voor mij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten