woensdag 21 augustus 2013

Dag 11 - Batterij

Mijn dag begon met een compliment waarvan ik even moest blozen;
@yvirich2: @3ngelenblog Cheers kanjer wat n leuke formule heb jij geweldig, n hele mooie dag voor jouw vol met geluk #WarmHart #KeepUpTheGoodWork :)
Van zulke lieve woorden gaat de zon in mijn hart schijnen!  En of dat niet genoeg was scheen ze buiten ook en daarvan heb ik vandaag dan ook ontzettend genoten.
Als de zon schijnt vliegen de geluksmomentjes me om de oren: fietsen in de zon, buitenspelen in de zon, koffie drinken in de zon, schaduwspelletjes in de zon, naar de minimarkt in de zon, de jongens uit school halen in de zon...
In de zon is er voor mij nóg meer te genieten, lijkt het.
Ik functioneer gewoon beter als de zon schijnt. Lief vergelijkt me dan liefkozend met Wall-E uit de gelijknamige Disneyfilm. Wall-E, een lief robotje, moet iedere dag even op het dak in de zon staan om zijn batterij weer op te laden.
En ik moet toegeven, zo voelt het voor mij echt! Ik absorbeer de zon, koester haar omdat ik nooit weet hoe lang ik straks in de koude winter zonder zon moet!
#geluksmomentjes die ik hier mag delen zijn:
- @Fiekevo: Toch een klein geluksmoment, als die poepluier van de commode afsodemietert en als hij niet met de verkeerde kant op de grond terecht komt.
- @marijkevbeurden: @3ngelenblog Heb er zoveel, dacht net nog: ''heerlijk die stilte om me heen, hoor alleen de vogels '' #geluksmomentje
- @superbellen: @3ngelenblog #geluksmomentje. De verwondering in de ogen van mijn zoontje van 2 elke keer dat hij #superbellen maakt http://twitter.com/superbellen/status/369891750170865664/photo/1
- @TheavanGalen: @3ngelenblog 2 vandaag: 1: het bewonderen van een jong eekhoorntje op weg naar mijn werk 2: dat mijn gastouderkindje wakker wordt en me @TheavanGalen: @3ngelenblog zijn allermooiste glimlach geeft :) #geluksmomentjes

1 opmerking: