woensdag 14 augustus 2013

Zelfs in de regen...

Pfff, ik weet niet waar ik vandaag moet beginnen. Het is zo leuk wat er allemaal aan het gebeuren is! Er komen steeds meer berichtjes binnen via twitter van mensen die hun geluksmomentjes graag willen delen omdat zij het ook zo leuk vinden om andere geluksmomentjes te lezen. En daar word ik óntzettend blij van. Het lijkt er echt op dat ‘het’ werkt! Er zitten dus mensen tegen hun telefoon en naar hun computer te glimlachen omdat ze dit blog of de tweets met #geluksmomentjes lezen…. Dat is precies wat ik ook doe en wat ik voor ogen had met het starten van dit blog. Ik zou willen beschrijven wat ik hierbij voel, maar daar kom ik niet echt uit. Het heeft te maken met borrelen, bruisen, energie, kriebels, vlinders, superblij zijn, inspiratie, … ehm, zouden het gewoon de hele dag door geluksmomentjes zijn?
Ik denk het wel!

Geluksmomentjes die anderen vandaag wilden delen zijn:
- het weerzien met een nieuw gastouderkindje en iedere keer een glimlach van hem krijgen
-iemand kennen waar je heel blij van wordt (dat is geen momentje, dat is een heel gelukspersóón, bofferd!)
-het lezen van de #geluksmomentjes op twitter J
En van een fransman uit Engeland (ik ga nu al internationaal!) kreeg ik deze link: thenicestplaceontheinter.net toen ik hem om een geluksmomentje vroeg. Toegegeven, het is wel een lang geluksmomentje, maar wel supermooi bedacht en gemaakt en wat past het hier goed! Laat je het me weten als je zat te glimlachen naar je scherm?

Naast al mijn geluksmomentjes in de vorm van een tweet, mention, retweet, nieuwe volger, dm, of bloglezer had ik vandaag ook een heerlijk ‘privé’ geluksmomentje met Zoon (3);
We zongen uit volle borst een liedje. Op de fiets. In de regen. En er keken mensen naar ons en ze moesten lachen.

Dat is eigenlijk grappig omdat ik dacht dat mijn geluksmomentjes vooral over lieve mensen, eten, koffie en zon zouden gaan…
Zo zie je maar, geluksmomentjes vind je overal, zelfs in de regen!







1 opmerking:

  1. Dankjewel, fiin blog! En gefelicteerd met je internationale doorbraak! ;)

    BeantwoordenVerwijderen