donderdag 15 augustus 2013

Dag 5: Trots

Vandaag vond ik mijn geluksmomentjes vooral in mijn moederschap. Zoon (9) heeft iets dappers gedaan waar hij als een berg tegenop zag. Ik zag en voelde hoeveel moeite het hem kostte en ik had dan ook tranen in mijn ogen van trots toen hij diep ademhaalde en zijn uitdaging aanging. Wat een Held! Zoon (3) was samen met vriendje aan het spelen in de tuin toen er opeens een paar spetters begonnen te vallen. 'Snel, naar binnen!' hoorde ik ze roepen maar ik zag ze niet verschijnen. Daar zaten ze, samen lachend in het speelhuisje te schuilen voor de regen. Ik bracht ze fruit en drinken om daar samen te picknicken en volgens mij was dat hún geluksmomentje ook!

Via twitter kreeg ik deze geluksmomentjes om te delen: het vinden van een briefje van 20 euro in een oude broek, het krijgen van een compliment van een volslagen vreemde, uitslapen en een romantische verrassing van een geliefde (wie weet wordt dat nog wel op een dag een heel groot geluksmoment!)

Een spannend begin van een nieuw avontuur vandaag; Ook op http://www.facebook.com/geluksmomentje zijn voortaan geluksmomentjes te vinden!  Geen idee nog hoe ik het geluksmomentjes-virus daar ook kan laten groeien, tips zijn dan ook heel erg welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten