zondag 18 augustus 2013

Dag 8 - Poëzie album

Echt superleuk, op twitter zijn er al bijna 100 mensen die wel wat in de #geluksmomentjes zien!
Ik word er blij van, vind het fijn om zoveel positiviteit te ervaren. Ik genoot altijd al van veel kleine dingen om me heen, maar nu zelfs nog iets meer, lijkt het.
Dat genieten heb ik van mijn moeder geleerd. Ze schreef al in mijn poëzie album (dat ik steevast poessie album bleef noemen):
"Wees bevriend met kleine dingen
Met de kleine bloem die bloeit
Met de vogeltjes die zingen
Met het vlindertje dat stoeit
Met de held're regendroppen
En de blijde zonneschijn
Wees bevriend met kleine dingen
En je zult gelukkig zijn"
Een geluksmomentje om terug te denken aan de tijd dat ik aan juffen, meesters opa en oma, vriendjes en vriendinnetjes vroeg om erin te schrijven.
De schrik als ie soms even kwijt was en de opluchting als ie weer boven water kwam. (Wáár is ie nu eigenlijk... Oei, even niet zo'n geluksmomentje...dat wordt morgen zoeken!)
Vandaag geluksmomentjes gevonden in de zon, samenzijn met famillie, zachte kusjes op mijn hand van Zoon (6) tijdens het hand in hand lopen. En met z'n allen hard meezingen met de cd in de auto.
En gisteravond nog na mn blog:
Slaperige kusjes en mompeltjes van mijn zoons vanuit een ver, fijn Dromenland
Op twitter kreeg ik deze #geluksmomentjes om te delen:
-@41enthuis: @3ngelenblog nou iedere dag zoveel kleine geluksmomentjes! Als kleutertje zegt dat ik de allerliefste ben, een klavertje 4 vinden in de tuin
- @41enthuis: @3ngelenblog ontbijten op het strand, kleutertje zien stralen na een complimentje, een lief kaartje op de deurmat vinden
- @41enthuis: @3ngelenblog zo dicht bij de zee wonen dat je de golven hoort ruissen in je tuintje
- @41enthuis: @3ngelenblog 's avonds voor je naar bed gaat je kleutertje nog even instoppen en een kusje geven
- @3engelen: De geur van vers gebakken croissantjes en koffie terwijl ik nog in bed lig #geluksmomentje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten