vrijdag 30 augustus 2013

Dag 19 - Chocola

Met een fijn tijdschrift (de Flow, het lijkt echt alsof ze die speciaal voor mij maken, wat kan ik daarvan genieten!) zat ik op een picknickkleed in een speeltuintje in de zon. 2 Zoons speelden blij, de oudste was na de lunch weer terug naar school gegaan en een echt geluksmomentje werd het toen ik toch maar op het bankje ging zitten. Dat zat veel beter!
Heerlijk met de blote voeten in het zand meegespeeld met de dennenappels, stenen en zand en na 2,5 uur twee hele moeie jongens mee naar huis genomen.
Ik vind het zó fijn dat er steeds weer nieuwe #geluksmomentjes gedeeld worden. Al die lieve woorden, mooie momentjes, zijn Geluksmomentjes voor mij!
O ja, en vanavond at ik chocola. 'Ook gewoon een #geluksmomentje' twitterde ik. En ik blijk niet de enige te zijn die er zo over denkt :)

#Geluksmomentjes die ik vandaag hier mag delen (dankjulliewel, ik word hier echt zo blij van!):
- @maei_nl: @3ngelenblog Mijn geluksmoment van vandaag. Om 8:00 op de motor, wind in mijn gezicht en een ultiem gevoel van vrijheid!
- @lovecookies: @3ngelenblog mooi initiatief! #geluksmoment van vandaag; mijn moeder blij gemaakt met physalis #exotisch #fruit
- @41enthuis: @3ngelenblog Bij flinke tegenslag toch nog een lichtpuntje zien!
- @yvirich2: @3ngelenblog mijn geluksmomentje: het in mn armen sluiten van iemand in nood! :)
- @westmus1: @3ngelenblog Collega's die zomaar vrijwillig een handje toesteken. Deze week ervaren. Doet echt deugd! Merci! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten