zaterdag 24 augustus 2013

Dag 14 - Geluksmomentjes

Een dag op stap met lieve famillie, bijzonder om zo verbonden te zijn. We genieten van het samenzijn, de kinderen spelen fijn en ik beleef heel wat geluksmomentjes vandaag. Zomaar een greep:
-zwemmen in een buitenbad
-gezellige picknick in de zon
-spelende kinderen in het bos
-marshmellows boven het kampvuur
-kusjes en knuffels
-mijn Opa die zit te genieten
-Een spelletje Kubb in de zon
-barbequeen in de regen onder parasols
-lekkere koffie
-mijn lievelingstante die me zegt dat ze zoveel van me houdt
-lichtjes in het donker
-samen lachen om niks
-een verliefderige blik van Zoon (9) op een meisje

Ik voel me een heel gelukkig mens en daar heb ik vandaag helemaal niets aan toe te voegen.
Ook geen tweets om te delen gekregen,  helemaal prima zo, een mini blog kan ook best een keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten