zaterdag 17 augustus 2013

Dag 7 - Efteling

Vandaag heb ik met en van de jongens en mijn Lief genoten in de Efteling. Het was heerlijk weer, behoorlijk druk maar toch heel gezellig.
Geluksmomentjes lagen voor het oprapen! Kijken naar, spelen met, luisteren naar de jongens. Hun ogen, stralende toetjes; ik vind het geweldig om zoveel moois met hen mee te mogen beleven.

Op twitter stelde iemand dat een geluksmomentje iets moet zijn om te beleven en niet iets voor op twitter.
Het is juist mijn ervaring dat een geluksmomentje veel krachtiger wordt als je het kan delen. 'Delen is vermenigvuldigen' zoals ik schreef in mijn allereerste blog.
Iedereen is natuurlijk vrij om te vinden wat hij/zij wil. Ik hoop alleen dat dit blog en mijn getwitter mensen die er net zo over denken als ik bijeen kan brengen om onze geluksmomentjes met elkaar te delen en zo toch de wereld iets mooier te maken.
Ik hoop echt dat 'glimlachen naar het scherm' een prettige gewoonte gaat worden!
Ik krijg steeds meer #geluksmomentjes op twitter. Ik deel hier alleen tweets die echt aan mij gericht zijn, mentions of dm's:
- een onverwachte vrije dag, lekker terug naar een nog warm bed gegaan en heerlijk uitgeslapen
- met vrienden bbq-en op de hei en een vlinder die op het kleed kwam zitten
- cd luisteren van een musical waar ze binnenkort heen gaat, voorpretgeluksmoment
Dankjewel allemaal voor het delen, lezen en volgen. Blijf dat vooral doen. Laten we hier samen iets groots van maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten