maandag 19 augustus 2013

Dag 9 - Het perfecte gelukspoppetje

Vorige week ging ik op zoek naar het leukste gelukspoppetje dat ik online kon vinden. Ik wil er 1 verloten op twitter als ik 200 volgers heb. Omdat het behoorlijk snel gaat (waarvoor dank!) moest ik me haasten om het perfecte poppetje te vinden. Na wat hier googelen en hier en daar klikken vond ik al gauw dit leuke poppetje (ik hoop zo dat het lukt om de foto te plaatsen!) op www.snoeza.nl.
Het poppetje bleek niet meer op voorraad maar Judith was zo lief om er speciaal eentje te maken, waarbij ze mij verraste door de sterretjes die op het origineel zaten (ook heel leuk!) te vervangen door een geborduurd geluksklavertje. Dat is nog eens meedenken. Superlief! En ik had m ook al zo snel in huis, vandaag lag hij op de mat in een prachtig envelopje met een lief kaartje erbij. Een heerlijk geluksmomentje!
Stiekem hoop ik dat nu het aantal volgers precies op 199 gaat blijven hangen, dan hou ik m lekker zelf!!
Nog een geluksmomentje was dat 2 vriendjes (3 en 2 jaar) helemaal de slappe lach hadden, compleet met elastieken benen, gelukkig zonder plas in de broek ;)
Ik heb wel gezocht maar mijn Poëzie album nog niet gevonden. Wat ik wel een geluksmomentje vond was dat ik verrassend veel versjes uit mijn hoofd weet en ook nog wie ze voor me heeft opgeschreven. Al mijmerend met een kopje koffie erbij had ik een heerlijk tripje langs Memory-lane, ook zonder het fysieke album.
En dan nu, de #geluksmomentjes van anderen die ik hier mag delen vandaag:
- @41enthuis: @3ngelenblog Geluksmomentje, dat het net droog is als jij op de fiets moet!
- @41enthuis: @3ngelenblog Geluksmomentje, als je dochters zeggen dat je heerlijk gekookt hebt (wil heel wat zeggen voor een 4-jarige!)
- @MorningHopeful: @3ngelenblog mijn momentje is liefde krijgen van mijn twee katten.
- @Kanteldenker: @3ngelenblog Als ik naar mijn dochter kijk en hoe zij ondanks haar handicaps  positief in het leven staat, krijg ik een brok in mijn keel.
- @emilehendriksze: Dat je midden in de nacht een kusje krijgt van je 8 jarige zoon op de terugweg van wc naar kamer. Dáár heb je je #geluksmoment @3ngelenblog
- @aboutcontent: @3ngelenblog Geen dank. Er zijn veel geluksmomentjes:, een schilderij, een mooie boom of lucht. Of verkeren in goed gezelschap. Fijne dag!
- @Melissaenkids: @3ngelenblog als een van me kids spontaan een knuffel of kus komt geven en zegt mama ik hou van jou !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten