donderdag 29 augustus 2013

Dag 18 - Beatles in mijn hoofd

Ik liep samen met mn jongste Zoon op de markt in de zon en het refreintje van dit liedje danste door mijn hoofd!

Een ander geluksmomentje was het bezig zijn met het koken van hele lekkere Soto. Uren heeft de kip staan trekken, het hele huis ruikt lekker. En daarna natuurlijk het genieten van een bord vol rijst, groenten, ei en soep (en weten dat er voor morgen nog meer dan genoeg over is: geluksmomentje!)
Geluksmomentjes die ik vandaag hier mag delen (heel erg bedankt daarvoor!):
- @vonyavon: @3ngelenblog Wat leuk! Genoten van de stilte tijdens een vroege wandeling met de hond. Little things;)
- @ArrowsMindstyle: @3ngelenblog #geluksmomentje dat een leuk persoon onze inspirerende team komt versterken:) om zo nog meer mensen te inspireren
- @CinCCT: Mijn #geluksmomentje is als ik mijn kids naar bed breng en mijn meisje zegt: "... Tot aan de maan en terug mam"
- @Emmapeel100: @3ngelenblog er ging een gevoel van geluk door me heen toen ik een oude vriendin na 11 jaar terugzag.
- @MarianneCramer: @3ngelenblog mijn leven is een aaneenschakeling van geluksmomenten sinds ik mijn lief heb leren kennen En dat is heel bijzonder
- @Paul_Simons: @3ngelenblog #geluksmomentjes deze maand 7 jaar gelukkig getrouwd, wist niet dat het zo mooi kon zijn #SoulMates

Geen opmerkingen:

Een reactie posten