zondag 11 augustus 2013

Geluk vermenigvuldigen door het te delen!

Het is mijn intentie om hier iedere dag mijn geluksmoment(en) te delen. Ik hoop mensen te inspireren om hun eigen geluksmomenten te herkennen ook (juist) als het lijkt dat die er niet zijn.
Ik wil  jou ook uitnodigen om je eigen geluksmoment(en)  te plaatsen. Het lijkt me geweldig als mijn blog een verzamelplaats mag worden van geluk in de ruimste zin van het woord. Geluk als in 'mazzel' en ook het gevoel van geluk dat als er iets gebeurt waarvan de zon in je hart gaat schijnen.
Míjn momenten van geluk vind ik vaak in de lieve mensen om mij heen en soms ook daar waar ik het niet verwacht. Door iedere dag te bloggen hoop ik bewuster mijn geluksmomenten te herkennen en door ze hier te bewaren kunnen ze niet vergeten worden.
Waar vind jij jouw geluk en wil jij dat hier delen om het te vermenigvuldigen? Ik denk zomaar dat het lezen van jouw bijdrage hier ook een geluksmoment voor mij en andere lezers zal zijn!
Mijn droom is dat de wereld een beetje mooier gekleurd mag worden door mijn blog.
Mijn geluksmomenten van vandaag? 
Na allerlei huishoudelijke taken fris gedoucht in de zon zitten met koffie en een fijn boek terwijl de jongens tevreden aan het spelen waren.

Zoon (5) die zijn kleine vriendinnetje (1) aan zijn hand meenam en haar stralende blik toen ze een kusje van hem kreeg.
En natuurlijk: 
Het starten van mijn blog, het dromen van de toekomst, de beweging die dit kan brengen en de wetenschap dat mijn geluk niet vergeten wordt!

2 opmerkingen:

  1. Mijn geluksmoment: Het lezen van jouw blog en me verheugen op iedere dag zo'n fijn blogbericht!
    Ik hoop dat veel mensen je gaan vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel voor dit initiatief! Volgens mij vind ik dit erg leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen