zondag 1 september 2013

Dag 21 - Eekhoorn

Vanmorgen zijn we met de jongens naar het bos geweest. Samen bramen plukken, een ijverige eekhoorn begluren en de jongens die lagen te rollen in het zand waren wel mijn geluksmomentjes.
Op de foto staat, goed verstopt, het eekhoorntje!

#Geluksmomentjes die ik hier mag delen zijn:
- Mijn missie verwezelijken om met Afrikaanse, Aziatische en Nederlandse ondernemende designers en architecten innovatieve duurzame oplossingen, producten en diensten te bedenken voor o.a. voedselzekerheid en leefbaarheid in sloppenwijken. En daarnaast ook gewoon genieten c=van mijn twee dochtertjes Teuntje en Roosje. #geluksmomentje (via blogdag 17)
- @Allinefreedom: De armen van mijn kleine meid om me heen die me lief verteld dat ze van me houd #geluksmomentjes
- @mindfulnessinfo: Als je met je aandacht in het hier en nu bent, flitsen mooie momenten niet aan je voorbij. Je geniet geluksmomentjes
- @Valentijntje: Dat je bus doorrijdt, en je trein 5 minuten vertraging heeft, waardoor je niet 24 minuten op de aansluiting hoeft te wachten... #zondagskind #geluksmomentje - @reusjeklein: Twee armpjes om me heen achter op de fiets... #geluksmomentje - @41enthuis: @3ngelenblog geluksmomentje, een free library kastje ontdekken in je buurt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten