vrijdag 13 september 2013

Dag 33 - Inpakken

Weer een kort blogje vandaag. Ik ga een weekendje weg met famillie (geluksmomentje!!) en wellicht is er daar geen bereik. Als het vanavond en morgen stil is van mijn kant, dan komt het daardoor... Zondagavond ben ik al terug dus wie weet kan het dan een ReuzeBlog worden met alle verzamelde #geluksmomentjes van vrijdagavond tm zondagavond.
Blijf jouw geluksmomentjes dus gewoon delen op twitter, als reactie hieronder of op facebook!

Mijn geluksmomentjes vandaag zijn jullie; wat veel bloglezers en twittervolgers opeens! Mooi om te zien hoe de #geluksmomentjes zich beginnen te verspreiden. Steeds meer mensen die geluk delen. Als je een keer zelf geen geluksmomentjes kunt vinden kan dit blog misschien jouw geluksmomentje van de dag zijn!
Ook de voorpret, samen met de jongens inpakken voor ons fijne weekendje is een geluksmomentje.
En mijn Lief die ik even kan bellen als ik ergens van baal en die ervoor zorgt dat ik lachend de telefoon weer wegleg. Geluksmomentje!

Deze #geluksmomentjes heb ik nu al gekregen om te delen:
- @41enthuis: @binosdimitra Lekker genieten ... ook al is het maar even mogelijk #geluksmomentje
- @PetersenKarin: Nog een geluksmomentje vandaag werd getrakteerd op een etentje bij Takumi ;-)
- @elske_elee: @3ngelenblog 1? Het leven bestaat uit geluksmomenten!  Een regenbui,confronterend woord, zonnetje, kind zijn,wakker worden met een glimlach
- @RoderickVeuger: Ons wakker word uitzicht #geluksmomentje http://twitter.com/RoderickVeuger/status/378418776766971904/photo/1
- @Anita3871: Het gezellige was het ontbijten met vriendinnen #geluksmomentje
- @41enthuis: @3ngelenblog Nog een klein stukje pure chocolade vinden!
- @jollandah: Ook als je zelf niet een #geluksmomentje kunt vinden in je eigen dag,lees dan de blog van @3ngelenblog geloof mij,het mag en geeft een lach
- @jollandah: @3ngelenblog Als iemand zegt dat ze blij van jou en je mooie spulletjes in je winkeltje wordt. Dan heb je echt een #geluksmomentje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten