zaterdag 21 september 2013

Dag 41 - Schommel

Mijn lievelings geluksmomentje van vandaag kwam van Middelste Zoon. In de speeltuin rende hij naar de schommel die net vrij was gekomen. Hij sprong erop... en er weer af om andersom te gaan zitten, nu met zijn gezicht naar mij toe. 'Zo kan ik je beter zien, anders zie ik je alleen in mijn hart!' riep hij.
Dan smelt ik dus echt een beetje...
En ook Jollanda is verantwoordelijk voor een geluksmomentje vandaag: ze schreef een blog dat ook over mijn blog gaat! Lief, leuk, fijn, positief én leerzaam (ik had nog niet eerder gehoord van 'whuffie')

En hier zijn natuurlijk ook de #geluksmomentjes die ik op deze eerste echte herfstdag via twitter heb gekregen:
- @jollandah: Mijn nieuwe #blog "#geluksmomentjes..." http://www.mynnijlibben.nl/blog #prinsjesdag #miljoenennota #whuffie #zwermen #zelfsturing
- @ONSURSKE: #Geluksmomenten Geslaagd trouwfeest gister Ook in de krant staat ezel Grover ♥ en een jaar geleden liep ik dit weekend in London @onsleeke
- @JIOosterhoff: Wat leuk, een persoonlijk berichtje van Tim Driesen (Frankie Valli) en wat een stemgeluid. Stemming: helemaal blij :-)) #geluksmomentje
- @AnkeElze: Met blote benen in de tuin @bruinisse omdat het kan @3ngelenblog
#geluksmomentje
- @DomesticBabsjuh: Volle maan!! #geluksmomentje wat is ze toch prachtig....
- @tasdoet: Fado in #Touslessouleils... Anouk Aimée speelt ook mee..  geluksmomentjes  en ook veel humor #film naar mijn hart
- @xxlycosxx: Wat bof ik toch met mijn opa en oma. #geluksmomentje #bijzonderemomentjes
- @AnneTel: @3ngelenblog #geluksmomentje het katje van de buren dat helemaal in me kruipt. http://twitter.com/AnneTel/status/381166192523636736/photo/1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten