maandag 2 september 2013

Dag 22 - Hand in hand

Lieve woorden, enthousiaste reacties en mooie geluksmomentjes die gedeeld worden zorgen voor veel van mijn geluksmomentjes vandaag. Mede dankzij @jollandah. Dank voor je hulp!!
Ook 2 peuters die hand in hand de tuin in sluipen om een vogel van dichtbij te bekijken en een oprecht compliment van mijn oudste Zoon voor mijn zelfgemaakte tomatensoep zijn fijne geluksmomentjes vandaag!

#Geluksmomentjes om te delen:
- @FrankBoogaard1: een foto van vorig weekeind die ik nog wilde delen. Zo'n geluksmomentje tijdens de wandeling. http://fb.me/ETG5tXIR
- @yvirich2: Mijn geluksmomentje:  N openhartig gesprek met @BOSLADY2012 #Vertrouwen is waar het om draait!
- @TheavantVeer: @jollandah @3ngelenblog Mijn kleinzoon loopt en praat woordjes. Zo leuk.
- @nij_libben: @3ngelenblog Een lief berichtje van een nog te ontmoeten man #filmpje
- @Allinefreedom: van thuis uit werken is zalig straks richting #schoolpoort prinsesje Feline haar eerste dag kleuterklas zit er op #geluksmomentjes
- @ELubbelinkhof: @3ngelenblog mijn geluksmoment is een zacht bed en een opgeladen E-reader.
- @3engelen: @CPHetHeijderbos superleuk! Dank voor dit #geluksmomentje (kont vanavond op het blog van @3ngelenblog! http://bit.ly/17kiTS9
- @jollandah: @3ngelenblog Mijn geluksmoment van vandaag is jou #blog Wordt ik vrolijk van, een echte aanrader voor iedereen <3
@jollandah: @3ngelenblog Ik maak graag anderen blij, net als jij! Binnen #zelfsturing noemen we dat #zwermen lees http://www.zelfsturing.net inleiding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten