vrijdag 6 september 2013

Dag 26 - Kwartiertje

Ik had het gevoel dat ik moest opschieten. Nog snel even boodschappen doen en dan naar school om de jongens te halen.
Tas vergeten die ik aan een andere moeder zou geven, terug langs huis, en door naar school.
Bijna daar keek ik op de klok en bleek ik 20 minuten te vroeg te zijn. Wat een heerlijk #geluksmomentje; 15 minuten in de zon op een bankje bij een speeltuintje waar jongste Zoon zich kon uitleven op klimrek en glijbaan. Ik voelde de haast uit mijn lijf stromen!

#Geluksmomentjes die ik vandaag mag delen zijn:
- @doorzon: gegiechel van mijn peuter-bijna-kleuter als zandkasteel start #geluksmoment
- @SandraBakker3: In bed, ramen wagenwijd open. Frisse lucht inademen en zo in slaap vallen na 'n gezellige avond. Tevreden met kleine dingen. #geluksmomentje
- @TheavanGalen: dat t manneke lekker in slaap valt al samen op de bank liggend voor openstaande deur met uitzicht op oude gracht #geluksmomentje #gastouder
- @Labarbje: @3ngelenblog ik zou zeggen kijk naar buiten en geniet van een heerlijk zomer geluksmoment!
- @jollandah: @3ngelenblog Twee #geluksmomentjes op de dag! Vriendin komt onverwacht langs en kreeg na een domme aktie een tweede kans #nijlibbben
- @TheavanGalen: ik surfte, ik zag, ik bood...en ik won! heerlijk als iets in 1x lukt! #geluksmomentje
- @EstherWalraven: Mooi weer, de geur van versgemaaid gras en een eekhoorntje vlak voor me: mijn eerste drie geluksmomentjes van de dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten