maandag 16 september 2013

Dag 36 - Herfstig

Oei, wat was het herfstig weer vandaag. Dat is voor een lente/zomermens als ik wel even schrikken hoor!
Ik vind het koud en nat en donker en het verlangen naar een lange, warme winterslaap  begint te groeien... Maar plotseling zijn daar toch ook mijn geluksmomentjes:
- binnen zijn als het buiten regent
- buiten zijn als het nèt even opklaart
- een lekker kopje thee
- als mijn Lief naar boven is stiekem onder een dekentje op de bank kruipen om mijn blog te schrijven
(dat doe ik stiekem omdat hij vindt dat ik me niet zo moet aanstellen. Makkelijk praten voor een een herfst/wintermens als hij!)

#Geluksmomentjes die ik vandaag mag delen zijn:
- @PetersenKarin: Mijn binkie in bad op de camping alweer 23 vandaag en nog altijd even lief. Toch ook wel een #geluksmomentje xxx http://twitter.com/PetersenKarin/status/379508886644219904/photo/1
- @TheavanGalen: droog over,mooie regenboog en binnen de 1e 10min op je werk een slapende baby (15wk) in je armen #geluksmomentjes
- @ONSURSKE: @OnsLeeke: Mooie Zondag, #geluksmomentje #dongendurft en dan naar #Bredabarst voor de geweldige #NimmoBrothers. En dat alles mee @ONSURSKE
- @CathyvanBeek56: Uurtje geleden vertrok laatste  vriendin v dochter v haar feestje
Onvoorstelbaar wat n chemie&bruis in huis!!Zo genoten..
#geluksmomentjes
- @lindablstone: Zo'n mooi geluksmomentje  hoe iemand opfleurt als je zegt ik ben je vriendin en ze dan huilt van geluk.
- @CathyvanBeek56: En toch zag ik gisteren het #KerkjevPersingen in de verte en dat was een uitzicht- #geluksmomentje ! http://twitter.com/CathyvanBeek56/status/379695936970452993/photo/1
- @jollandah: @3ngelenblog De goudvis die op jou ligt te wachten in de vijver van de "Jollanda's Truttetun" #geluksmomentje http://twitter.com/jollandah/status/379581517829521408/photo/1
- @MindfulnessWest: @3ngelenblog dank voor het warme welkom. Mijn #geluksmomentje vanmorgen: glimmertjes op het water. http://twitter.com/MindfulnessWest/status/379586221049380864/photo/1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten