zondag 22 september 2013

Dag 42 - Olievlek

Het zijn voor mij echt geluksmomentjes om een paar keer per dag op twitter te zien dat er zoveel mooie geluksmomentjes gedeeld worden! Ik heb er veel plezier in om ze hier iedere dag op een rijtje te zetten en te laten lezen. Jollada schreef al in haar blog dat de geluksmomentjes zich als een soort olievlek aan het verspreiden zijn. Nu vind ik een olievlek op zich niet een mooi verschijnsel. Maar toen ik een afbeelding ervan zocht werd ik verrast door de vele prachtige regenboogkleuren die ik vond. De uitwaaierende kleurenpracht van een olievlek. Daarmee mogen de geluksmomentjes wel vergeleken worden. Graag zelfs!
Deze tweet van @AnneTel is een fijn voorbeeld van het uitwaaieren van #geluksmomentjes op twitter:

@AnneTel: @AshaEijk dat is een#geluksmomentje. @3ngelenblog

Steeds meer mensen weten dit blog te vinden. Voornamelijk aan de lezerskant. Wees welkom om ook jóuw geluksmomentjes te delen; Via twitter (@3ngelenblog), facebook ( www.facebook.com/geluksmomentje) of hieronder als reactie op dit blog. Probeer het gerust een keertje en ervaar hoe leuk het is als mensen blij worden van het lezen van jouw geluksmomentje! Ik geloof dat de wereld zo steeds een ietsje mooier wordt.

Deze #geluksmomentjes mag ik hier delen vandaag! Ik begrijp dat het af en toe een soort zoekspel wordt; 'welke foto hoort bij welke tweet?' ;)
-@margrietleon10: Zwemmen in de Noordzee op de eerste ochtend van de herfst = geluksmoment
- @jollandah: @3ngelenblog  Beseffen hoe dankbaar ik ben voor het feit dat ik 'nog steeds' in een land leef waar ik 'anders' mag zijn #geluksmomentjes
- @CathyvanBeek56: Bij #wandeling dit als #geluksmomentje waar zon wel node bij gemist werd... http://twitter.com/CathyvanBeek56/status/381746233691238400/photo/1
- @AnkeElze: Lekker met man en kids in de tuin in @bruinisse gewerkt. Moe en voldaan:-) -@3ngelenblog #geluksmomentje
- @cirkeldernatuur: @3ngelenblog
Dank je wel.
Dit was één groot moment van geluk,
http://youtu.be/MzdKjPZfjeI
- @cirkeldernatuur: @3ngelenblog
En dit moment van Geluk
het dier staat mij toe om het aan te mogen raken
Wonderlijk mooi ! http://twitter.com/cirkeldernatuur/status/381705428880470016/photo/1
- @Croqqer: @3ngelenblog geluksmomentje: na een aantal maanden intensieve voorbereiding is het gelukt om http://www.croqqer.com van de grond te krijgen!
- @hildehendriks11: @3ngelenblog Dit van mijn moeder krijgen mijn steun&toeverlaat #ivf #ontroerd #houvanmijnmoeder http://twitter.com/hildehendriks11/status/381722440910376960/photo/1
- @3ngelenblog: Met een dekentje op de bank, voet omhoog (bijna genezen), kopje thee en Jongste Zoon naar mijn lievelings Disneyfilm kijken #peterendedraak - @cirkeldernatuur: Heerlijk stille wereld - vredig http://twitter.com/cirkeldernatuur/status/381690040843132928/photo/1
- @DaphneAllegrow: Zondagochtend #geluksmomentje : De heerlijke geur van afbakcroissantjes die uit de oven opstijgt.. mmmm... #genieten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten