zondag 8 september 2013

Dag 28 - Zondag

Bijna iedere schooldag liggen de jongens om kwart over zeven nog te slapen. Ze willen niet wakker worden en zijn veeeeel te moe om op te staan. Dus zou je verwachten dat ze in het weekend hun kans grijpen en heerlijk uitslapen.
Niet dus! Op zaterdag en zondag starten ze de dag graag rond half zeven al. Met elkaar spelen, zingen, boekjes lezen, daar kan ik nog wel even doorheen soezen. Maar als er een verschil van mening ontstaat ben ik goed wakker. De start van de zondag wordt pas een geluksmomentje als er zo'n Liefje (of twee of alledrie...) tegen me aan komt liggen voor een goedemorgen-knuffel. Fijn is dat!
Verder vandaag genoten van samen-zijn met lieve famillie. Geweldig om te zien hoe de jongens daar ook blij van worden.
Koffie in de zon aan het water en de uitgang gevonden van een enorm maisdoolhof; Geluksmomentjes

Deze #geluksmomentjes mag ik vandaag delen:
- @CinCCT: Dat je kids met open armen op je af komen rennen als je na een dag werken thuis komt... #geluksmomentjes
- @FlaviaReil: Ahhhh #geluksmomentje #louisdefunes op #een #België #Hibernatus
- @JIOosterhoff: #geluksmomentje hardlopen in de regen
- @jollandah: @3ngelenblog Een verhaal horen over een moerasschildpad waarin je jezelf herkend, in het bos met de zon erbij een echt groot #geluksmoment
- @jollandah: @3ngelenblog En ze gaat het op 4 okt waarschijnlijk nog een keer doen voor @nij_libben #zelfsturing een #kadootje en #geluksmomentje samen
- @vilmawinterjoe: @3ngelenblog Grappig!! Krijg weer een glimlach op mijn gezicht.
- @sandramenken: @Geluksroute het was voor mij ook een geluksmomentje om de crea-geluksworkshop te geven aan mooie mensen. http://twitter.com/sandramenken/status/376660556364910592/photo/1 - @41enthuis: @3ngelenblog twee hele leuke "snailmails" op je deurmat vinden! #gelukineenvlopje
- @SophsZon: @3ngelenblog een blij gezicht zien van een bewoner als ik het verpleeghuis waar ik vrijwilligerswerk doe binnenkom en ze me ontdekken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten