woensdag 11 september 2013

Dag 31 - Wolk

In mijn verzameling geluksmomentjes valt mij iets op; Juist als het behoorlijk slecht weer is struikel ik op twitter over geluksmomentjes die over het weer gaan. Mensen zijn nu blij als ze droog op hun bestemming zijn, meer nog dan op een zonnige dag. Misschien is een geluksmomentje wel het meest intens als het gaat over iets dat je niet had verwacht?
Als je iets verwacht kan het immers vooral tegenvallen terwijl je zonder verwachting vooral aangenaam verrast zal worden.
Leuk om eens over na te denken!
Mijn geluksmomentje was vandaag met Jongste Zoon. We waren buiten en keken naar de prachtige dikke wolken toen hij opeens de vorm van een hartje ontdekte! Zomaar in een wolk! En hij, mijn Engeltje, zegt altijd als hij ergens een hartje ziet: 'kijk, een hartje voor jou mama, omdat ik je zo lief vind!'... Geluksmomentje dus!
We zaten op de fiets, dus ik heb van de wolk geen foto gemaakt. Op internet wel een soortgelijke wolk gevonden om hier te delen.

#geluksmomentjes van vandaag die ik hier zomaar mag delen zijn:
- @ella2208: @3ngelenblog Geen files vandaag, alle comfort met de radio op de achtergrond: lang leve thuiswerken! #HNW #geluksmomentjes
- @aveave_2011: Mijn Geluksmoment #Geluksmoment2013 namelijk VLIELAND... #Springaleengatindlucht!!! #TOPHolliday http://twitter.com/aveave_2011/status/377533181320114176/photo/1
- @CathyvanBeek56: 'Herfstbeeld houdt nog even aan maar wel anders dan gisteren;'n gouden dag gewenst!  mooie #geluksmomentjes http://twitter.com/CathyvanBeek56/status/377667456917331969/photo/1
- @jollandah: #geluksmomentje RT "@nij_libben: Even een kleine up-date... Wethouder @agehartsuiker zal op 4 oktober het openingswoord doen!!! #blijmee"
- @Anita3871: #geluksmomentje, Daniëlle die heel lief en behulpzaam is voor Lisa en haar ook nog naar school brengt.
- @ninaanouk: Yay, het kan weer! Pantoffels aan! Open haard aan! Geluksmomentje.
- @ChantalBolleman: @evavloon hahahahahha vanuit Madrid! Thanks voor dit geluksmomentje op de vroege ochtend!

Even een testje vandaag. Het voelde niet goed om zoveel tweets met prachtige foto's delen zonder dat de foto direct zichtbaar was. Nu plaats ik de foto's er los bij. Kijken of dat nóg leuker is!

1 opmerking: