donderdag 5 september 2013

Dag 25 - Delen

Aarbeien eten in de zon
blote voeten in de speeltuin
Zoon (6) veilig terug van schoolreis
koekjespicknick in de schaduw #geluksmomentjes

Dit twitterde ik vanmiddag.
Inmiddels is gelukkig ook andere Zoon veilig terug van schoolreisje gekomen. Hun vermoeide, gezichten, blije verhalen en lieve knuffels zijn wel mijn lievelings geluksmomentjes van vandaag.

Ik vind het superleuk om geluksmomentjes te mogen delen. Mijn eigen momentjes, maar eigenlijk vooral die van anderen. Het is de beweging die ontstaat die mij raakt.
Het feit dat iemand de tijd neemt om met mij een geluksmomentje te delen vind ik echt geweldig! Ze voelen stuk voor stuk als een kadootje, dus: Dankjewel!
In mijn droom ontstaat er iedere dag een langere lijst hier op dit blog. Een lijst die steeds meer mensen laat glimlachen als ze hem lezen en die ze inspireert om hun eigen geluksmomentjes niet over het hoofd te zien en ze misschien zelf ook te gaan delen!
Delen kan op twitter dmv een mention van @3ngelenblog, op www.facebook.com/geluksmomentje of je kan hieronder je geluksmomentje plaatsen. Iedere avond deel ik hier op mijn blog de geluksmomentjes van de dag.

Vandaag kreeg ik deze #geluksmomentjes om te delen én iemand heeft zelfs een gedicht gemaakt!

- @luukwessels_: Ik vind het altijd een feest als de schoonmaakster is geweest #geluksmomentje #kleinedingendiehetdoen
- @UwFinseKota: @3ngelenblog een #FinseKota is een #geluksmomentje. Haha #Noorderlicht een echt big time #geluksmomentje:)
- @jollandah: Een ding kan het #kabinet ons niet afnemen!!! Deze mooie, zomerdag #geluksmomentje of niet @3ngelenblog
- @CorryBonne: @3ngelenblog een geluksmomentje is dat ik veel lieve mensen heb leren kennen via #twitter
- @EchoVanMijnHart: Na een vruchtbaar dagje schenken we de avond vol met @maandans http://twitter.com/EchoVanMijnHart/status/375664655848730624/photo/1
- @CuriousForce: @3ngelenblog  kort gedicht :)
Geluk is niet verdwaald
Geluk is niet alleen
Geluk is niet hopeloos
Geluk is niet mislukt
Jouw geluk is meer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten