maandag 23 september 2013

Dag 43 - Verzameling

Ik heb in mijn leven al heel wat verzamelingen aangelegd: My little Pony's, alles van poezen, wierrook, thee, alles van koeien, stickers, proefmonstertjes, plastic tassen, potloodpuntjes en vast nog andere dingen die ik nu vergeten ben.
En nu, sinds 43 dagen, ben ik dus geluksmomentjes aan het verzamelen. Volgens mij is dit de meest waardevolle verzameling die er bestaat!

Mijn geluksmomentjes van vandaag:
-een afspraak die niet doorging zodat ik toch nog thuis kon blijven met de zere voet
-een lief klein vriendje (2) die versjes begint te citeren uit mijn jeugdsentimentboek 'Wiele wiele stap' van Miep Diekmann, en mij intens blij aankijkt als ik ieder woord kan meepraten!

En kijk eens wat een prachtige verzameling geluksmomentjes ik hier vandaag weer kan delen:

- @SandraBakker3: #Heerlijk op #stal #rondbanjeren in m'n #kloffie en #kaplaarzen... #geluksmoment
- @AnneTel: @3ngelenblog #Geluksmomentje: het nieuws dat @Flaironline blijft! Sindskort schrijf ik columns, ik hoop dat nog een tijd te mogen doen.
-@jollandah: @3ngelenblog een #geluksmomentje van een vriendin. Haar zoon is weer terecht na drie dagen. Blij voor haar :)
- @AnkeElze: RT @nadiedejong :"Verder vanavond superlekker en gezellig gegeten bij @BRU17_VIS !" Alweer een #geluksmomentje @3ngelenblog
- @CathyvanBeek56: #geluksmomen zomaar onderweg http://twitter.com/CathyvanBeek56/status/382030567589425154/photo/1
- @gewoonjasmijn: Glimlach van alles #geluksmomentjes in mijn TL. Mijn momentje was voetballen in de zon met n kraaiend meisje! http://twitter.com/gewoonjasmijn/status/381870588920205312/photo/1
- @elske_elee: Vandaag mijn vaas met #geluksmomentjes van afgelopen 8 dagen aangevuld.Wat beleefde ik veel #geluk en herbeleef Ik het weer met het #ankeren
- @AnneTel: @3ngelenblog #geluksmomentje goed gesprek met lief vriendinnetje die vandaag 4 uur treinreisde met 2 kids om mij te zien. ❤
- @TheavantVeer: @3ngelenblog 20 september onze kleinzoon Sven geboren. Mooi mannetje
- @jufannemieke: @3ngelenblog ik bof dat ik dubbele wespensteek in de mond heb overleefd gisteren :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten