zaterdag 7 september 2013

Dag 27 - Aan tafel

Er moet genoeg plaats zijn voor ons allemaal en de mensen die we liefhebben om te eten/koffie drinken, ruimte genoeg om te knutselen en 'Kolonisten van Catan' moet er ongehinderd op gespeeld kunnen worden.
Wij gingen op zoek naar een nieuwe eettafel en hebben een fijne gevonden die aan al onze wensen voldoet.
Ik moest hem alleen nog even in elkaar zetten, want ik ben de klusser in huis.
Ondertussen deed mijn Lief boodschappen en kwam thuis met prachtige, roze roosjes. Voor op de nieuwe tafel. Dat was mijn lievelings geluksmomentje van vandaag!
Andere geluksmomentjes waren dat de tafel af was, mij  Lief die lekker vis voor me heeft klaargemaakt terwijl hij er zelf écht niet van houdt, mijn jongste Zoon die zich door mij liet troosten toen hij zich flink bezeerd had, en het samen zingen voor het slapen gaan.

#geluksmomentjes die ik heb gekregen om hier te delen zijn:
-@41enthuis: @3ngelenblog Mijn lief die aardappels poft in een vuurtje voor mij ♥
- @SandraBakker3: Een heerlijke #buitenrit op m'n #paard gemaakt! De #herfst maakt z'n aantocht. Het ruikt al heerlijk in 't #bos! #Genieten #geluksmoment! ��
- @DomesticBabsjuh: Welkom @Marlottekookt  en @nieuwelente wat leuk dat jullie me volgen :) 100 inmiddels!! Wauw #trots #geluksmomentje
- @doorzon: Gekregen van mijn vriend Jorn (3jr.) #geluksmomentje http://twitter.com/doorzon/status/376312803134820352/photo/1
- @vilmawinterjoe: @3ngelenblog Jazeker!! "Geluk is een keuze. Niemand kan je gelukkig maken, alleen je eigen keus maak je gelukkig"
- @vilmawinterjoe: @3ngelenblog "Ik werd vandaag wakker met een big smile op mijn gezicht.Ik ging naar de badkamer,keek mezelf en had een smile op mijn gezicht
- @vilmawinterjoe: @3ngelenblog Ik liep boodschappen te halen,mensen kijken me aan+ we smilen met elkaar.Ik krijg weer een smile op mijn gezicht. ;-) Jij ook?
- @CathyvanBeek56: Druppels regen op t blad
De zon als achtergrond
Fietsend in naar regen-in aarde-geurend bos #geluksmomentje http://twitter.com/CathyvanBeek56/status/376050968195915776/photo/1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten