woensdag 18 september 2013

Dag 38 - Ongelukje

Mijn dag begon met een klein ongelukje waardoor ik de hele rest van de dag zittend op de bank heb doorgebracht.
In zekere zin een geluksmomentje want wanneer doe ik nou een hele dag helemaal niks? Ik heb veel geknuffeld met Jongste Zoon, tv gekeken, op mn telefoon spelletjes gedaan, heel lang naar Jongste Zoon zitten kijken terwijl hij speelde, en ik heb gezien hoe goed de jongens zich kunnen redden als ik niet mobiel ben :) Dat is handig om te weten!

Vandaag mag ik deze #geluksmomentjes hier delen:
- @genova2: Een Twitter-account om al je #geluksmomentjes te delen:  @3ngelenblog (van sommige word je vrolijk:))
- @scherpslijper: Prinsjesdag is voorbij #geluksmomentje
- @jollandah: Yes, ik heb een boek van @genova2 gewonnen!!!! #geluksmomentje nog net op het  randje van #Prinsjesdag Nu nog tijd om te lezen:))
- @ONSURSKE: Mee gewerkt aan een pijn-onderzoek naar #fibromyalgie #geluksmomentje hopelijk is er meer dan hoop voor mij en mijn lotgenoten #mijnleven
- @hadriaanfanpage: @3ngelenblog het moment dat je beseft dat je vrienden er echt altijd voor je zullen zijn #geluksmomentjes
- @AnneTel: @3ngelenblog ik deel geluk uit. ik stuur gelukspoppetjes naar vrouwen die zwanger willen worden.
@AnneTel: @3ngelenblog mijn geluksmomentje is als #lievelotjes zwanger worden. @PennylovesPerry is net zwanger, daar word ik blij van.
- @aniettwiet: @3ngelenblog Ik hou mijn geluksmomentje even voor mijzelf;)
- @mirandadrubbel: #geluksmomentje? Als een kind in je stamgroep vraagt: mag ik het nog afmaken? Oh nee! Het is #tijdomnaarhuistegaan #jenaplan @3ngelenblog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten