vrijdag 4 oktober 2013

Dag 54 - Oma





Vandaag kwam mijn moeder gezellig een dagje bij ons. Zoons en ik hebben er ontzettend naar uitgekeken om haar weer te zien. We skypen wel vaak en whatsappen iedere dag maar echt dichtbij elkaar zijn is het allerfijnste!
Mijn moeder en ik schelen maar 21 jaar en ik heb het altijd heel fijn gevonden om zo´n jonge moeder te hebben. Ook voor mijn Zoons vind ik het bijzonder dat ze zo´n jonge Oma hebben. Ze zijn gek op haar en andersom. ´Ik ben de rijkste Oma van de wereld´ zei ze vanmiddag toen ze hand in hand in hand met de jongens liep. Geluksmomentje.
Samen spelletjes doen, samen eten, samen Zoons uit school halen, samen naar de winkel, samen zijn. Geluksmomentjes!
Ik heb vandaag na vijf dagen van leesdip mijn leesdrive weer teruggevonden. Ongelooflijk geluksmoment voor mij. :-)
nu lui op de bank kijken naar terwijl T zn nieuwe lego in elkaar zet
Geluksmomentje!
Permalink voor ingesloten afbeelding
Wat heb ik toch een geweldige lieve vriendinnen <3
Ik ben nog een vergeten en dat is de snurkende . Straks komt er ook nog een snurkende man bij. Mijn geluk kan niet op
Fijn dat moment dat je je trein haalt omdat hij 2 minuten heeft.
Dat het dan buiten zo lekker ruikt na een regenbui :)
Ik heb geen schoolbrengdienst vandaag, heerlijk nog even tuttebellen met Jongste Zoon in het grote bed
Eekhoorn zien lopen
Ik had een toen ik een egel in mijn achtertuin zag. Een Wauw moment!
Lekker ontspannen schrijven met vriendinnen mijn zusje dat is altijd genieten en zeker ook een omdat het weekend is voor mij
Geluksmomentje van de dag is nogaltijd tosti's en munt thee met melk.
Als je je bewust bent van het hier en nu, besef je pas hoe vaak er elke dag zijn. Geniet van je dag!
Geen regen, wel (de spierpijn eruit) gerend en genoten van oa de Beasty boys
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qORYO0atB6g
de geur van versgebakken appeltaart.
Z19 komt thuis met vieze was. Hij kruipt gelijk achter de piano
Staat de 31daagse voor de deur. En hij is zo welkom!
Prachtige lucht, echt een geluksmomentje, fijne avond!
Mooie zonsondergang op
Geluksmomentje.. eet net de eerste 'srolletjes van dit jaar! mmmmm......
Ervan genieten dat mn lieve hond ondanks haar nierfalen nog steeds leeft en het zelfs erg goed doet
Weekendgevoel; sloffen aan, met de meiden op de bank. En de gedachte dat we de deur vandaag niet meer uit hoeven
Geluksmomentje, opzoek naar activiteiten bij Igor Stippelkampioen! En dan vind je dit:)
Permalink voor ingesloten afbeelding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten