donderdag 3 oktober 2013

Dag 53 - Geluksmoment



Poly_Angel wees me op dit liedje van Nick en Simon. `Geluksmoment´ heet het, dus heel toepasselijk! Ik had er eerlijk gezegd nog nooit naar geluisterd, maar wat vind ik het leuk. Zo leuk dat ik het hier ook graag met jullie wil delen :)
Ook een fijn Geluksmomentje is dat ik weer zóveel Geluksmomentjes hier kan delen. Fijn vind ik dat!

;) ja dit dus! xx
bij de kapper geweest heerlijk dat gefrunnik aan je haar
De bakker vraagt of ik thuis de zak van het brood nog even open kan zetten omdat het nog warm is
heerlijk is dat he ik ruik het gewoon ;-)
met de post: het gewonnen boek van en verwenbox van
dat je net een bus eerder kan pakken en dus heel relaxed naar je werk kan gaan op n hectische dag
dat je net een bus eerder kan pakken en dus heel relaxed naar je werk kan gaan op n hectische dag
Wakker worden naast mn liefde!! <3
Een mooi najaarszonnetje en rust in de tent
Geluksmomentje van de dag is als er niemand naast me komt zitten in de trein als ik daar geen zin in heb
ik heb echt even een geluksmomentje, binnenkort samenwerken met suuuper toffe muzikanten :) zo veel zin in
Wat zo heerlijk is aan deze herfst met koude nachten:Ik kan weer lekker onder dikke dekens kruipen en sokken aan:-) genieten#geluksmomentje
Wat kan toch mooi onder de douche zingen
Al lekker op tijd thuis van stage, geluksmomentje want morgen mag ik om 7.30 weer beginnen
toch wel een van die geluksmomentjes: Schoon beddengoed, heerlijk
Geluksmoment: lunchen in de zon.
Het is alweer gedaan, de teller is doorgeslagen naar 1112. Het was even een geluksmoment ;)
Kids die met big smile door de gang roepen: "De juf is er weer, joepie!"
Thuiskomen en een pan hutspot die klaar staat! Geluksmoment
Net voor neem ik afscheid v oer landschap
Permalink voor ingesloten afbeelding
OV vergeten en geen controle 👌
Een heleboel mensen in de buurt blij kunnen maken met een portie peren.
Kleutertje die 's ochtends wakker wordt en jou de allerallerallerliefste mama vindt ♥
Dat je door mag gaan met je revalidatie programma ondanks dat je nog geen vorderingen maakt.
dat ik altijd zoveel geluksmomentjes op één dag beleef!
En dan realiseer je je dat je over twee weken weer naar Berlijn mag 🇩🇪.
De verjaardag mogen vieren van de opa van je kinderen
Weekend eerst 2 ezels verwend appeltje! Gefietst Gerust En vanavond met z'n 5-en eten. in
Permalink voor ingesloten afbeelding
Koekjespicknick in de herfstzon!
Zomaar een middag in het zonnetje zitten borduren!
Heerlijk weer buiten even met Bo op KopseHof gelopen
Permalink voor ingesloten afbeelding
Samen met m'n zoon 'n stoere draken film kijken en kletsen over puberproblemen gelukkig is hij open tegen mama
Een broek in een maatje kleiner kopen: het geluksmoment van de dag




Geen opmerkingen:

Een reactie posten