zaterdag 5 oktober 2013

Dag 55 - Thuis



Een fijne dag vandaag met heel veel lieve, inspirerende mensen om me heen, een lieve collega/vriendin stralend en springlevend teruggezien nadat ze heel erg ziek is geweest, alle treinaansluitingen gehaald en mijn lievelingsgeluksmoment van vandaag was het thuiskomen en enthousiast begroet worden door en knuffelen met mijn Zoons.

had het heeel druk maar heb hem net gelezen, super leuk! (Nog een geluksmomentje hier dus haha)
Gister was een groot Leuke mensen met mooie verhalen Nu eerst even de rust in last van
geluksmomentjes zijn er genoeg. Wekelijks terugkerend is het moment op het strand als je de wind door je haren voelt.
Ik ben blij dat mijn jouw dag mooier maakt. Ik ben van geluk
Heerlijk, al vliegt mijn zaterdag te snel voorbij Hobby-en Visite Foto's met z'n 5-en eten en nu nog een avond voor de buis
Geluksmomentje om te en stilstaan bij mooie dingen
Nieuwe blopost: Leven als God in Frankrijk
Zijn dit de mislukte pannenkoeken van een kabouter? ;-))
Permalink voor ingesloten afbeelding
Nog even heerlijk gewandeld met hond en met manlief in het Bergse Bos!
Geluksmomentje; huiswerk maken met een kopje soja toffiekoffie
Geluksmomentje als ik dit zo zie ❤
Appels zijn gezond dus weer een
Permalink voor ingesloten afbeelding
Leuk kaartjes gescoord voor peter pan
Vandaag picknicken in het bos! Kan het nog fijner?
Ik sta zonder te rennen op tijd op het station, geen geplande werkzaamheden en op het overstapstation tijd voor koffie
het was heerlijk, ik pluk en creëer weer Geluksmomentjes. Wat is dat fijn als je dit met je volle aandacht doet.
Permalink voor ingesloten afbeelding
: start al m Hardlopend n in oog in oog m vos! Geloof dat we allebei schrokken..🐯
Zo cool, als je een idee in de groep gooit en deze wordt nog goedgekeurd ook! .
mijn tweede hemelskopje genot

Geen opmerkingen:

Een reactie posten