woensdag 16 oktober 2013

Dag 66 - Roze



Mijn lieve kleine Engel knapt een heel klein beetje op. Dat is mijn grootste geluksmomentje vandaag!!
Verder is het verzamelen van jullie geluksmomentjes ook een fijn geluksmoment, en de bloemen die ik kreeg van mijn Lief. In mijn lievelingskleur: Roze! Ik word blij van roze, kan ik niks aan doen ;)

Kijk nu toch wat een fantastisch geluksprogramma!

in de tuin :) van de dag!! Een prachtig spinnenweb mét spin

bedankt weer voor alle lieve woorden. Cadeautje op de dag#geluksmomentje

Mijn oudste prinses wordt vandaag al weer 6 jaar! De tijd vliegt! #papaistrots#geluksmomentje
Permalink voor ingesloten afbeelding

Herfst in de stad..

Schoolplein ligt bezaaid met bonte . Prachtig gezicht! De geeft me een instant

De zon zien opkomen boven de appelbomen van in de mist en een zingende dochter op de achterbank is wel een

Geluksmomentje van de dag: 'spierpijn hebben' :)

Ook zo'n klein geluksmomentje...dat vrienden al het kerstdiner met ons plannen! Oud&Nieuw met vrienden ook al rond! Nu al zin in december!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten