dinsdag 22 oktober 2013

Dag 71 - Tomatensoep

Zomaar weer 3 Zoons die als vanzelfsprekend eten, drinken en spelen met elkaar. Dat was lang geleden! Met enige argwaan (Oudste Zoon heeft t nog niet gehad) zie ik dat we ons er goed doorheen hebben geslagen. Nu een paar nachten goed slapen en we zijn weer allemaal topfit ;)
Ik heb vandaag wel de heerlijke verse tomatensoep gemaakt. Behalve tomaten zit er ook winterpeen en rode paprika in, een ware VitamineBom die alle jongens (en ik ook !) met veel smaak eten. Een geluksmomentje om ze zo te zien smullen!

Geluksmomentje op de vroege ochtend: koffie beker die na lang draaien, trekken, gooien ein-de-lijk open gaat!
geniet ervan!
Hierdoor nóg meer geluk geproefd! :)

Vandaag heb weer een cadeautje weg mogen geven omdat ik de 110 likes had gehaald op

Mijn geluksmomentje is als ik huiswerk ga maken en dat dan blijkt dat ik het al gemaakt hebt!! DAT IS ZO CHILL! ♡ x

: Warme chocolademelk met slagroom met m'n dochters in
Permalink voor ingesloten afbeelding

Ik fietste naar mijn werk en vroeg me af of van Stefan Brijs al verfilmd wordt. En dat is dus zo.

Geluksmomentje: Kids liggen bij elkaar in bed. Lepeltje, lepeltje. Druk bezig de plannen voor vandaag door te nemen.

Mooie zonsopgang! In je auto, radiootje aan...kopje verse koffie scoren bij
Permalink voor ingesloten afbeelding

Mijn : onderweg naar mijn afspraak, in de metro, mijn eigen record verbroken. morgen :-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten