woensdag 9 oktober 2013

Dag 59 - Geluksmomentjes


Een samenvatting van mijn Geluksmomentjes van vandaag: Heerlijk weer, vanmorgen samen met Jongste Zoon door het bos gewandeld, een regenboog aan paddenstoelen gezien, een oud spelletje opnieuw ontdekt en alweer fijn vaak gespeeld vandaag, trots op mijn Lief, Jongste Zoon die in slaap valt in de bus op de terugweg van een gezellig middagje weg, een ontzettend lekkere chocoladecroissant, gezellig lang gekletst aan de telefoon met mijn Oma, bijna herfstvakantie, goed gelukte kippensoep en een fijn warm vest.
En als kers op de taart (Mmm!) al die prachtige geluksmomentjes die ik hieronder mag delen. Daar word ik blij van!

Door je school vriendin,die nu in Canada woont,weer zien staan zingen met koptelefoon en haarborstel

sharing = caring ;) elke dag weer één stapje dichterbij een door kleine . We komen er wel <3

Wat leuk! Blij dat ik nu weet dat er dagelijks ergens een verzameling verse geluksmomentjes te vinden is!

Tja, nieuw kleinkid eindelijk thuis

Op facebook voor een stoere vriendin opkomen en dan door haar geliked worden en dat jij haar filmpje RT :)

Mug gevangen

opnemen en dan terugkrijgen thnx

wel vandaag me loon gekregen, geluksmomentje.

Weten dat je een paar uur hard moet werken en daarna lekker kan uitwaaien op het strand

Joepie! Gehaald!!!! Was ff spannend! Nu !
Permalink voor ingesloten afbeelding

Zonder jas naar buiten geweest

Stukje fietsen de zon doet weer zijn best er lekker door te komen. Ruik de geur van vers gemaaid gras en het is al oktober.

Opa in de bus voelde zich weer even kind. Fijn dat hij deze info met mij deelde :) //geluksmomentje van meneer

met heerlijke thee en een geweldig boek op de bank

Genieten met een hoofdletter G!

Permalink voor ingesloten afbeelding

Op facebook voor een stoere vriendin opkomen en dan door haar geliked worden en dat jij haar filmpje RT :)

Nog even aan de studie en dan brengt zoonlief me een beker warme chocomel!

Geluksmomentje: de geur van de herfst.

aart vol op zijn bakkes raken is echt een geluksmomentje

Geluksmomentje: Fresh Prince of Bel-Air op tv <333333! Looooooooove this.

Dat moment dat je eindelijk, na maanden, dat ene level op candy crush haalt

In bed liggen en de regen tegen je raam horen tikken

Avondje samen met de liefste . Ohw wat hou ik toch van die relaxte avonden!

Fijn gevoel als een nieuw haakproject al in het begin goed lukt.

ik kan nu dus nog 12 uur slapen

Geluksmoment even. Ben erachter gekomen dat ik nog vrije dagen heb!

Geluksmoment van vandaag, donuts eten met Hahaha !
Permalink voor ingesloten afbeelding

Weer een heerlijke afwisselende werkweek!!

Net in de douche heb ik besloten dat ik best wel blij ben met al de mensjes om me heen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten