dinsdag 8 oktober 2013

Dag 58 - Stoepkrijt




Een stoepkrijttekening staat voor groot geluk. Stoepkrijt betekent namelijk dat het prachtig weer is. De stoep was droog voor erop getekend kon worden en de grond was warm genoeg voor de kinderen om op te zitten tijdens het tekenen. Ik geniet van de vrolijke kleuren op de stoep en op de muur en op de kleren van de kinderen. De krijthandjes op de deur en de waas op de knoppen van de kraan. Geluksmomentjes. Omdat het kan. Ik hartje stoepkrijt! (en luister niet naar mijn (soms niet zo lieve) Lief die mij verzekert dat ´de echte Herfst´ nu niet lang meer op zich laat wachten...)

Zal je blog gaan adviseren aan mijn cliënten die als 'huiswerk' een 'leuke-dingen-dagboekje' bijhouden om uit hun dip te komen
Wow, dankjewel... Het werkt echt hoor, bewust zijn van én het delen met anderen!
Absoluut, in mijn boek adviseer ik ook om te koesteren Vermeerderen ze zich!
dank voor het delen, echt een om te mogen horen en nu ook te weten wie hij is :)
Even bijkletsen met een dorpsgenoot. Mijn dochter op een Chello horen spelen*zonder handen voor mn oren* Vriendin zien :))
In draaibrug komn na n dag stage en vriendjelief die speciaal uit zn bedje komt om je n kus te gevn!
Mijn kunnen niet eens op twee tweets vandaag, zoveel om gelukkig van te worden. Zagen anderen dat ook maar
ok oke ik ga al een endje verderop zitten
Als ik een geluksmomentje heb is daar heel vaak een kop koffie bij betrokken.
Ik had zojuist een geluksmomentje: voorgelezen aan groep 6, klas van Zo simpel kan het zijn!
Een wat ouder vrouwtje spreekt mij aan in de trein en begint te vertellen over dat ze vroeger jongleerde. Lief.
geluksmomentje: Net als het enorm hard begint te regenen thuiskomen na een wandeling #illycoffeesurfing
klein stapje vooruit met grote zoon! "Mam, kruisjes zetten voordat we op vakantie gaan hoeft niet meer hoor!"
Geluksmomentje: oplettende medereiziger kwam mij mijn teruggeven. Blijheid ten top: vertrouwen in de mensheid niet beschaamd >
Gelezen op Facebook "dame brengt oud papier naar container, staat er een doos met boeken naast. Zij blij :)
Buitenspelen zonder jas
Doormiddel van een tweet mensen laten nadenken over daar doe ik het voor door
Leuke boekjes vinden op de boekenmarkt van kleintjes school
Nog frambozen in de tuin kunnen plukken in oktober
De eerste peer kunnen eten uit eigen tuin, lekker!
De eerste peer kunnen eten uit eigen tuin, lekker!
: mooi gebied en wat staan die paarden daar mooi!” Dat was een geluksmomentje
Permalink voor ingesloten afbeelding
Dankzij de spreeksters een bedank-cadeautje kunnen geven op zelfsturing bijeenkomst
Bezuinigen;-) en ik hebben in Zeeland uien geraapt. maakte er overheerlijke uiensoep van.
Een hele mooie bos bloemen van mijn ouders gekregen vanwege onze ondertrouw van vandaag!
Permalink voor ingesloten afbeelding
beter een goeie buur als een verre vriend,, wat heb ik een geluk,, ik heb geoeie vrienden in mijn buren
Even een geluksmoment want mijn moeder heeft mijn winterliefde speculaasthee gehaald <3
Purple Rain the full album hard en dan samen met uit ons dak gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten