zondag 27 oktober 2013

Dag 76 - Geluksmomentjes

Een prachtige stormachtige, stralende herfstdag, genoten van het samen-zijn met Lief en Zoons. Geluksmoment van begin tot eind!

toen ik merkte dat mijn dochter dit stiekum op mijn instagram plaatste.. ❤️


  1. Sterkte! Mijn ventjes zitten nu in pyjama gehuld tv te kijken de bank.
  2. Vandaag op de gestaan en geluk gedeeld, mooie mensen ontmoet en gesproken. Dankbaar
  3. En morgen is het maandag. Het gaat stormen maaar het kleine geluksmomentje is toch wel dat demi mij weer ziet.
  4. Iedereen een geluksmomentje: like deze facebook pagina, ze liken direct terug en je steunt een heel goed doel=>
  5. Een heerlijke rundertajine met knoflook, munt, ui, dadels, safraan en kaneel. Pruttel, pruttel. Weer geluksmomentje.
  6. man die gasten waren goed. Echt zo'n geluksmomentje toen wij het werden haha
  7. Genieten van herfstzon en win en strakblauwe lucht. De blaadjes vliegn rond onze oren. Geweldig Herfstweer
  8. Gisteren in de zon, nu door warm binnen te zijn, terwijl de regen en wind tegen de ramen klettert.
  9. O mijn god was even vergeten dat ik overheerlijke rijstevlaai in de koelkast heb! Geluksmomentje!
  10. Ha , ik vind dat jullie n verdienen met deze prachtige site
  11. Mijn geluksmomentje van de dag : wintertijd. Dat betekend dat ik een uur langer kan slapen toch?
  12. Mooi geluksmomentje: geweldig live kennis gemaakt met RadKey tijdens in Zwolle! Let op: volgend jaar de grote festivals.
  13. het verlangen naar maakt denk ik gewoon deel uit van het ;)
  14. ": dankjewel voor t delen van je ! Staat op mijn blog " leuk! Mooi blog, energie-gevertjes
  15. jaaaa, vind ik ook. En je staat er prachtig op!



    kon het niet laten vandaag; grote bergen met bladeren lekker er doorheen lopen en de bladeren laten dwarrelen !

    Geluksmoment. Oeroude eik in 't rivierengebied bij Amerongen. Beetje verscholen, om zo honderden jaren oud te worden
    Permalink voor ingesloten afbeelding

    Als je doet wat je leuk vind hoef je nooit te werken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten