zondag 20 oktober 2013

Dag 69 - Geluksroute



Wat een ontzettend leuke verrassing en wat een grote eer... Ik ben gevraagd om tijdens de Geluksroute020 in Amsterdam-Oost op 26 en 27 oktober a.s. een heleboel #geluksmomentjes te verzamelen op mijn blog!
Iedereen die deel uitmaakt van deze ontzettend inspirerende en geluksbrengende dagen wordt van harte uitgenodigd om al hun geluksmomentjes (in woord en/of beeld) te delen op twitter met ´#geluksmomentjes´ in de tweet. Ik verzamel ze en publiceer ´s avonds een bomvol blog! Nu al een Geluksmomentje ;)
Afbeelding zal als link worden weergegeven.

Tweet tijdens de geluksroute in combinatie met en zal ze verzamelen op haar blog!! fantastisch

Ik word achtertante, toch even een geluksmomentje 🙊👶

Op bezoek bij opa en oma moest ik lang zitten, maar het lukte omdat opa zulke leuke, gekke geluidjes maakt!
Geweldig mooi en zeker een geluksmomentje of niet?
mn hart maakte een fotootje :)
Boek De ijzerprins uitgelezen en voila stuurt mij een aanbieding van een boek
Permalink voor ingesloten afbeelding

Je weet dat je een discussie van je vader hebt gewonnen, wanneer hij over andere zaken begint.

Op de voeten dansen van Bram #geluksmomentje

Kom je thuis, zitten kids buiten aan tafel op veranda met z'n vijven monopoly te spelen.


Dit katje doet ff lekker helemaal niks dan genieten
Permalink voor ingesloten afbeelding
Verse zelfgemaakte warme appeltaart bij mams

Geluksmomentje...
Permalink voor ingesloten afbeelding
Zien hoe Zoon langzaam in slaap valt, gezichtje ontspant, handje wordt slap, ademhaling rustig

Zon!! En discomix even hard over de speakers (sorry buurtjes, heb even geluksmomentje!) :)

Mijn geluksmomentje.... heerlijk wegdromen met deze gezellige kaarsjes...
Permalink voor ingesloten afbeelding

Wakker worden in de armen van mn lief en met mn grote kleine vriend in de mijne..

Op verzoek van marieke is haar geluksmomentjestweet met foto verwijderd

Dat vind ik lief ~<3~ een voor ons allebei ;)

mn kleine meid heeft vand voor het eerst los gefietst je had die oogjes moeten zien. Dat was toch wel het vd dag

Het geluksmoment van de maand is aangebroken!!
Permalink voor ingesloten afbeelding

Hier word je toch van! Wat een kleuren! !
nog even en we mogen weer in Leersum aan gang, hopelijk is 't dan ook nog volop herfst

prachtig hier en dat vlak bij huis
Permalink voor ingesloten afbeelding

Alweer wakker, met een compleet blanco dag in het vooruitzicht.

wat een ! Die ga ik bestellen voor mn dochter, ze gaat volgend jaar trouwen :)

. .. vol van #geluksmomenten

Mijn is er één van dankbaarheid.Dankbaar voor het alles nog hebben.Meeleven met drama Paarden maakt veel los



Geen opmerkingen:

Een reactie posten