maandag 4 november 2013

Dag 80 - Geluksmomentjes

Mijn Zoons, mijn Geluksmomentjes van vandaag en alle dagen. Juist ook als er iets vreselijks gebeurt dan ben ik zo gelukkig met ze en met hun gezondheid. En alle lieve tweets die ik heb gekregen. Blij om weer terug te zijn! Kijk eens wat een geweldige #geluksmomentjes ik mag delen vandaag:

Maandag heerlijk thee gedronken en een prachtig boek van Marijke gehad.

  1. Hoppa, kids in bed, even wat bonen malen en heerlijk bakkie op de bank
  2. Soms geeft de natuur zulke mooie cadeautjes, net zoals vanmiddag van die wolken met zo'n prachtig gouden randje 8-)
  3. Geluksmomentje: de trein stopt exact met de deur exact voor mn neus en ik stap van van het koude station in een lekker warme trein.
  4. Zomaar voor het eerst blij dat m'n trein vertraging had, en ik kan nog zitten ook!
  5. Ken je dat, dat je bijna je mobiel laat vallen maar net op tijd opgevangen wordt.
  6. Gezellig! Mijn vriendje de 'roodborst' is weer terug in onze tuin. Welkom!
  7. Hartjes voor Arcade Fire en Greta Gerwig. En beter begin van de week kun je je niet wensen
  8. Yes yes yes! Al twee ladies die in het voorjaar mooie plannen hebben om flink te gaan
  9. Over 14 dagen een afspraak met wethouder Bert vd Burgt over het optimaliseren van het gemeente Dordrecht.
  10. Diede heeft dinsdag een prima start gemaakt op
    1. Afbeelding zal als link worden weergegeven.
  11. ... Het geluid van regen tegen het raam.
  12. Nemo kijken met mopje 🙊
    1.   beantwoorden
      Afbeelding zal als link worden weergegeven.
  13. lekker binnen zitten bij de kachel terwijl het buiten regent en hagelt. heerlijke zondag!
  14. Diede heeft maandag voor 6 weken afscheid genomen van het cluster 4 onderwijs. Hij gaat lekker bijtanken op

Geen opmerkingen:

Een reactie posten