maandag 11 november 2013

Dag 87 - Geluksmomentjes


Mijn grootste Geluksmomentje was vanavond het eerste Sinterklaasjournaal kijken met z'n allen dicht bij elkaar op de bank, de spanning en glimmende oogjes bij de Jongste Zoons, en Oudste Zoon voor het eerst als 'ongelovige'. Zijn samenzweerderige blik is ook goud waard!

Blij worden van 23:45 uur op de klok net zoals 22:22 uur...
  1. : het kijken met kind op schoot. Bewonderende blik, blij gezichtje.
  2. nou één geluksmomentje vandaag: bij spanish advanced ingedeeld samen met issa!
  3. Mijn geluksmomentje van de maandag en dan ook nog eens op een geheel vernieuwde site, heerlijk mannen!
  4. Wanneer ik ergens achteraf in m'n eentje aan het motorrijden ben,voel ik me 1 met mezelf en de natuur
  5. vanavond gelukkig geen last van schooiende kinderen, aangezien we geen huis, voordeur en bel hebben, geluksmomentje .
  6. Na een heerlijk lang weekend Madrid, is thuiskomen ook weer fijn! Genieten van de prachtige herfstkleuren.
  7. ... de gezichten van kinderen zien bij de intocht van Sinterklaas.
  8. #8 Geluksmomentje - Na een avond staan lekker op de grond zitten met een vette hap! > Ik ben net terug…
  9. Dag 8: Deze glitterconfetti heeft Robin Thicke aangeraakt!! Whiiiiie!
  10. dit was ook een klein geluksmomentje voor mij
  11. Geluksmomentje omdat ik er op het laatste moment achter kom dat ik 2 uur langer kan slapen
  12. Ik ervaar een geluksmomentje als iemand die ik al een tijdje wil ontvolgen mij voor is.
  13. Vandaag werd ik voor het eerst 'mama' genoemd door onze 9 maanden oude baby.

Een dag vol en het is pas 10.15! De zon schijnt, het is maandag !

  1. Denk het wel. Leg nu even mijn telefoon weg voor een ultiem geluksmoment met mijn broodje!
  2. Ik vond net €2,10 in mn tas. Geluksmoment van de dag.
  3. En nu zie ik ook nog eens twee mensen huilend afscheid van elkaar nemen. Deze dag is één groot geluksmoment
  4. Van n klein geluksmoment n groot emotioneel gevoel maken. Heb je lang plezier van.
Door mn nutteloze tranen heen kunnen glimlachen om de waar mee thuiskomt op

van het en de website die erbij hoort! We smelten bij het kijkje in de pakjeskamer van de stoomboot !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten