zondag 10 november 2013

Dag 86 - Geluksmomentjes

Vandaag genoten van mijn 3 Zoons, gezellig samen in de trein en de dag doorgebracht met lieve mensen en lekker eten. Een echte Geluksmomentjesdag!
  1. Beleef ık een geluksmoment
    1. Afbeelding zal als link worden weergegeven.
  2. Ook een lichtpuntje en kostenbesparend. En heel veel warmte. Een geluksmoment voor 8 pence a day.
  3. Eens! RT : Echt een fijne dag gehad gisteren. Heel veel gezelligheid en mooie muziek.
  4. Echt een fijne dag gehad gisteren. Heel veel gezelligheid en mooie muziek.
  5. Geluksmoment van de dag: ik kan weer op mijn zij liggen!
  6. Heerlijk voor de brandende speksteenkachel, goed boek, honden tegen me aan, zaterdagavond !
  1. Alleen in het ov zitten heb ik maar gebombardeerd tot geluksmomentje aangezien er 75% van mijn salaris aan opgaat.
  2. ahaaaa dan is daar me geluksmomentje. Gelijk van het geld messi en ronaldo bale en neymar halen voor me club....
  3. Zo tof dat de kamer heeft gestofzuigd:-)
  4. Heerlijk thuis voor de buis opsnuiven en daardoor worden! met een gouden randje :)
  5. Mmm, het ruikt heerlijk! heeft het eten klaar:-)
  6. Schilderen met het gezin, luke koos het onderwerp de trap.# Geluksmomentje

  7. Grote zussen spelen met kleine zus. Boven op de slaapkamer. Er klinkt gekraai van plezier.
  8. Af en toe heb je een geluksmomentje 😄
  9. Geluksmomentje: Buuv kan weer al glurend op haar platje de was ophangen en binnen 2 minuten begint het te regenen.
  10. geluksmomentje van binnen.
  11. geluksmomentje. :)

    1. Laura gaat op zoek naar . Kleine en zijn in haar erg belangrijk!
      1. Heerlijk dochter-vader-uitje. Supporter van Feyenoord is lijden, genieten van strijd en geluksmomenten met 50.000 man

Geen opmerkingen:

Een reactie posten