dinsdag 1 oktober 2013

Dag 51 - Geluksmomentjes




Deze lieve tekst kreeg ik gisteren van Anne (@cirkeldernatuur) en ik wil hem graag met jullie delen!
Vandaag heb ik genoten van de zon, heb even heerlijk mijn batterij opgeladen :) en vanmiddag was ik uiterst tevreden toen er aan tafel 2 bordspelletjes tegelijk gespeeld werden. Echt een geluksmomentje!
Ook de extra veel dikke knuffels die ik van Jongste Zoon kreeg en de trots die ik voelde toen Oudste Zoon zelf (en veilig!) van een vriendje naar huis was gefietst zijn fijne geluksmomentjes.


Dank je wel

En daar heb ik er wéér één: Johnny Depp heeft mijn foto op instagram een hartje gegeven! Als dat geen is :))
Permalink voor ingesloten afbeelding
Koken voor al mijn schatjes (= man, kids en aanhang) en lekker lang tafelen, dan ben ik op mijn 'gelukkigst'!
Compliment krijgen van de burgemeester over mijn blog 'Het zijn ook gewone mensen.' via
komt nu een brede grijns op mijn gezicht, voelt ook als een geluksmomentje!
Hoeveel kun je hebben op 1dag? Nu volgt de burgemeester me ook nog. Daar wordt ik blij van van der Zwan :)
dat baby last heeft van vaccinaties en na 3u slapen wakker wordt en eerst n grote lach geeft
vacature doorgestuurd krijgen via een ex-collega, gisteren sollicitatie verstuurd, vrijdag op gesprek mogen komen
Schor, hongerig en zeer dorstig maar Harry is weer veilig thuis! Wat waren dat lange en nare dagen.
Doodgemoedereerd huppelde onze vermiste kater Harry vannacht gewoon weer naar binnen.
Dat vind ik nu eens echt een leuk ! Lang leve de kater Harry :-)
dat kleuter helemaal blij is met verjaardagscadeautje van mij, zo blij dat we papa n foto moeten appen
Bioscoop geweest. Geluk! 1. Matinee in Chasse cinema is prikkelarm genoeg voor mij. Joepie. En geluk 2. Mooie film
geluk 3 vandaag: kwam kennis tegen die zo graag zwanger wilde worden. Al jaren ! En nu: wauw 6 maanden al! Geweldig.
Een bijzonder lief mens.. Ondanks haar eigen ellende ook nog aan anderen denken 😘.
Permalink voor ingesloten afbeelding
Niks zo fijn als in bed liggen met M., Mango en mijn kruikje.
Gewoon een . Na de van mijn volwassen kids in de speeltuin. Nog 1x gewoon kind zijn!
Die eerste nacht in een heerlijk schoon opgemaakt bed!!
Een lekker vers bed, het herfstdekbed opgescharreld. Ik ga dit niet langer uitstellen.
De maakt mij hardop aan 't .. Had ik nét ff ! voelen het soms zo aan! 😊
column elke ochtend (glim)lach Nu over Ik-momentje; mijn
Permalink voor ingesloten afbeelding
als na een nacht van 3x bed verschonen bij de kleine meid ze wel droog wakker wordt!
Ik zie opeens dat een van mijn blogs 14.515 keer bekeken is! :)
Met een big smile op de weegschaal staan!!
Soms, heel soms, krijg ik leuke post, vandaag is zo'n dag!
Op 1 oktober nog heerlijk op mijn balkon van de zon kunnen genieten
Permalink voor ingesloten afbeelding
Klein beddengoed wapperend in de wind te drogen aan de waslijn.
Glazenwasser hij mag bij mij (wel) naar het toilet. Geen dank, zeker geen probleem.
RT : Expositie Upside van Down in Winkelcentrum Dukenburg. Mooi!
Permalink voor ingesloten afbeelding
"Gaan we eten, mam?" "Ja," antwoord ik. "Oh lekker. " altijd genieten een blije zoon
Half uurtje in de buurttuin gekletst, kleutertje gefietst, wat leuk wat dat! Peren geruild tegen courgette
Voor een bosje bloemen vier kaarten voor fort Pampus me happy
Goed gesprek met oudste zoon. Belangrijk om te weten wat hem bezighoudt.
Heerlijk, een hele dag op de steiger, aan het werk met de kwast!
Kom je thuis eet je kipschnitzel#geluksmomentje:)
Geluksmomentje op tafel: home made caramel macchiato, Griekse yoghurt met chocolade cruesli en verse aardbeien.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten