maandag 7 oktober 2013

Dag 57 - Relax



Dit weekend kreeg ik een heerlijke cd met fijne verhaaltjes en liedjes voor kinderen (en hun ouders).
Vanmiddag besloot ik eens te zien of de jongens er een beetje bij konden ontspannen. En jawel hoor, binnen 10 minuten sliepen 3 jongens heerlijk. Ze hadden het slaapje echt even nodig, een geluksmomentje dus!
Later waren we in een parkje even aan het spelen, daarna door naar school en naar huis. Bijna thuis kwam ik erachter dat ik mijn sleutelbos op het bankje in de zon had laten liggen. Snel terug gefietst en ze lagen gewoon nog op mij te wachten. Geluksmomentje!
En het verzamelen van de #geluksmomentjes blijft bijzonder leuk om te doen. Klik ook eens op de linkjes, soms wordt je zomaar getrakteerd op een prachtige foto, een fijn artikel of een geweldig filmpje.
Veel plezier!

Even wegdromen bij deze prachtige newbornclip van baby Jill met muziek Niels Geusebroek
Ben dag begonnen én geëindigd met want sta v 't eerst in Belgische krant met m'n boek
Eindelijk thuis. Nu . Man en kinderen het behang
thx superlief jij met mijn allerliefste langoor never forget mijn met Leo ♥
Permalink voor ingesloten afbeelding
Mijn#geluksmomentje,v/h weekend; geslaagd! nagelstyliste#magnetic!
Permalink voor ingesloten afbeelding
Morgen geen school voor mij maar leren voor de schoolexamens en weer lekker trainen

Ja. Sam Allardyce weer op TV. Geluksmomentje.

Wakker worden in liefde met de zonnestralen op je gezicht. Ik houd er van. Dit is geluk.

Deze mooie acer van bij mijn papa brengen.Tuin vol esdoorns in alle kleuren heeft hij
Permalink voor ingesloten afbeelding
Klein geluksmomentje: een zitplekje weten te bemachtigen in een overvolle trein :)

lunchen met mijn dochter
Permalink voor ingesloten afbeelding
Boterham eten op het balkon in de zon. Met uitzicht op onze mooie tuin en de was die hangt te drogen aan de lijn.

2 kleine (letterlijk) snurkende jongetjes op de bank.

Genieten Van heerlijk Nog nooit eerder gedurfde gerechten en iedere Smaaksensatie

Wij hebben afgelopen week ons en wel gehad zit na ongeval weer naast me op de bank :)

in het bos no filter

Met m'n fijne vent Groningen verkennen enzo.
Permalink voor ingesloten afbeelding
Tijdens de boswandeling met alle kanjers zomaar twee herten tegen komen, wat gaaf!# Geluksmomentje

Jonge hond stond voor op een pol ruigte. Kwam een kwartel met een rotvaart uit.

Nou en of:-) Heerlijk als Recht en rechtvaardigheid samen vallen.

Even een geluksmomentje; die mn foto/filmpje leuk vind op instagram!
Permalink voor ingesloten afbeelding
Een moment van ultiem geluk.. En tevens het besef dat dit laatste keer is dit jaar.. I love the sun!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten