zondag 6 oktober 2013

Dag 56 - Geluksmomentjes



: **Een beetje geluk . . . deelt zichzelf uit** ontdek in iedere dag het geluk 🍀
Jaaaaaaaaaaaa nu al top dag
Permalink voor ingesloten afbeelding
Perfect geëpileerde wenkbrauwboog. Klein geluksmomentje.
Wat een rijkdom; een uurtje tijd om heerlijk mee te dwalen in mijn boek, met het zonnetje erbij.# Geluksmomentje
Permalink voor ingesloten afbeelding
Gister vanaf 100m mijn balletje tussen de palen precies op de dwarslat van een rugby doel geslagen
Mist alweer opgetrokken; heeft dauwdruppels in de spinnenwebben neergelegd
Permalink voor ingesloten afbeelding
Zit te werken en hoor dochters boven - samen in 1 bed - kletsen, lachen en zingen.
Geluksmomentje. Doodmoe met een biertje en wat pokertafeltjes the Voice of Holland terugkijken! Stiekem verliefd op
Geluksmomentje eerder vandaag! Roeping gemist. Zielsgelukkig in een rupsbandding
Permalink voor ingesloten afbeelding
Heerlijk geluksmomentje! Door de andere resultaten is De Aspiranten 2 definitief TWEEDE geworden in de competitie! GEFELICITEERD !!
Ontdekking.......ik houd van cowboylaarzen, jazz en cocktails.........
Het eerste kopje koffie op zondagochtend, als iedereen hier nog slaapt, als de poes aan mijn zijde zit te spinnen, dat is zóóó heerlijk!
kleine geluksmomentjes, geniet ervan!
Geluksmoment xl.# Wat een rijkdom
Op dag 22 weten wij en Toon even niet waar we zijn.. We koesteren dit geluksmoment.. Morgen zien we wel weer!!
Zondagmiddag, zelfgebakken brood,
Kanjer genoemd worden door 11jarige blogster in het bos tegenkomen.Even genieten op het terras! 1dag
En nog zoveel meer! Zou er een blog over kunnen schrijven! Een gelukkig mens is nu :)
Lekker op m'n prutsen bij het ondergaande zonnetje. 
Ik heb de foto's van mijn schoonzus ontvangen en wat ben ik trots op het resultaat, mijn van vandaag
Permalink voor ingesloten afbeelding

Met Oudste Zoon Exepditie Robinson kijken en zien dat hij tranen in zijn ogen krijgt als iemand wordt weggestemd



Geen opmerkingen:

Een reactie posten