zaterdag 12 oktober 2013

Dag 62 - Geluksmomentjes


Mijn Geluksmomentjes van vandaag:
Genoten van zon, zoon en stad vandaag, uitgeslapen tot 7 uur, vers gebakken brood bij het ontbijt, een lekker taartje gegeten om de verjaardag van mijn Broertje te vieren, morgen een fijne dag met lieve vrienden op de planning


Vandaag vrienden op bezoek gehad met mooie spullen voor Roemenië

Ondanks de kater toch een mooie herinnering hebben aan een avondje stappen

Was ik het gewoon vergeten te vermelden. Eindelijk mijn propedeuse op zak.

De allereerste zelfgemaakt warme chocolade melk met slagroom.

Binnenkort een afspraak met wethouder Bert vd Burgt over het optimaliseren van het gemeente Dordrecht.

Word je wakker en zet je de tv aan, is het eerste wat je ziet de :D

Dat de zon schijnt en je door Utrecht loopt... Geluksmomentje!

En hij schijnt ook precies op mijn gezicht!

Ultiem geluksmomentje, XXL hagelslag :)
Permalink voor ingesloten afbeelding

5 euro in je broekzak vinden; geluksmomentje :)

Lieve oma...ik denk aan je.Het huis ruikt naar zoete appeltjes!

Geluksmomentje waarbij je zo OPEENS helemaal warm en gelukkig bent haha, is fijnnnnn

Beste feestje in Breda én geen kater. Geluksmomentjes.

geluksmomentjes komen op de raarste plekken tevoorschijn!
Permalink voor ingesloten afbeelding

Renovatie Agebouw vordert gestaag! Wat n prachtig rij-&regelritme d schoonheid
Permalink voor ingesloten afbeelding

Met dochter de film Mama Mia kijken. Heerlijk!

Een geluksmoment met dit nummer, wat op ieder moment kan:
Permalink voor ingesloten afbeelding

in de voorspellingen en wakker worden met een heerlijk !
Permalink voor ingesloten afbeelding

Jeuheu! Een workshop gewonnen bij !! Nog een ! :) :)

Recept voor een : 1 pk, een bospad en een mooie herfstdag. Dit is puur genieten.
Permalink voor ingesloten afbeelding

Permalink voor ingesloten afbeelding

ik praat liever met al mijn lieve vriendinnetjes en vriend <3



Geen opmerkingen:

Een reactie posten