woensdag 28 augustus 2013

Dag 17 - Mijn droom

Het is mijn intentie om iedere dag hier geluksmomentjes te delen:
Omdat het fijn is om je eigen geluksmomentjes te delen
Omdat het fijn is om geluksmomentjes te lezen als je ze zelf (even) niet hebt
Omdat het lezen ervan een inspiratie kan zijn om (nog) makkelijker je eigen geluksmomentjes te herkennen
Omdat het ervaren/delen/lezen van geluksmomenten je leven verrijkt en daarmee de wereld ietsje mooier wordt.

En dat is mijn droom!

Ik deel hier dus iedere dag de #geluksmomentjes van twitter en mijn eigen geluksmomentjes ook. Het liefst voorzien van een fijn plaatje want daar hou ik als beelddenker van!

Ik hoop dat dit blog steeds langer mag worden omdat ik zoveel geluksmomentjes van en met jullie mag delen!

Mijn geluksmomentjes vandaag:
Zon!!, zand, speeltuintje, blije snoetjes, couscous, fijn nieuw boek om te gaan lezen, lekker kopje thee, vroeg naar bed

#geluksmomentjes die ik heb gekregen vandaag:
- @mirandarobbe: @3ngelenblog Leuk!! Iedere dag is toch een geluksmomentje? Tip: #geluksroute020 op 26/27 oktober. Ook wij met een mini #Powershoot
- @mirandadrubbel: @3ngelenblog elke mooie dag BBQ-en voor het geval dat het morgen regent #geluksmomentje
- @yvirich2: Mijn #GeluksMomentje is het besef dat ik eigenlijk heel veel geluk heb in mijn leven! :)
- @ArrowsMindstyle: Een kettinkje terugvinden op een gekke plek, die je al heel lang kwijt bent. #geluksmomentje - @TheavanGalen: mag ik nog mn #geluksmomentje delen van ma 16.15? @3ngelenblog? Het horen dat ik ben goedgekeurd voor wachtlijst (KID) voor donor #bammam :) - @Rob_hero: @3ngelenblog ja het mooiste moment was om na 3weken met zoon in ziekenhuis in cincinatti naar huis te gaan en je andere 5 kinderen en je 1/2 @Rob_hero: @3ngelenblog weer in je armen te mogen sluiten. Een moment dat ik nooit nooit meer vergeten zal - @campen0065: Elke dag opnieuw, genieten van de schoonheid van de bijzondere orchidee die ik van zuslief kreeg #geluksmomentje - @gewoonjasmijn: Break v/d computer. Prachtige wensboom vol wensen van cliënten. Lezen #geluksmomentje #jaarvandewens @sherpa_nieuws http://twitter.com/gewoonjasmijn/status/372685186447974400/photo/1

1 opmerking:

  1. Mijn missie verwezelijken om met Afrikaanse, Aziatische en Nederlandse ondernemende designers en architecten innovatieve duurzame oplossingen, producten en diensten te bedenken voor o.a. voedselzekerheid en leefbaarheid in sloppenwijken. En daarnaast ook gewoon genieten c=van mijn twee dochtertjes Teuntje en Roosje. #geluksmomentje

    BeantwoordenVerwijderen