dinsdag 3 september 2013

Dag 23 - Boek

Ik werd vandaag verrast door mij  oudste Zoon. Hij liet mij zien wat hij al dagen in het geheim op zijn kamer aan het doen is; hij schrijft een boek!
Ik mocht vanmiddag het eerste hoofdstuk lezen en ik vind het echt fantastisch wat hij heeft bedacht en hoe hij het heeft opgeschreven. Een enorm geluksmoment!
En vanavond zapte ik per ongeluk langs 'Friends'. Hoewel ik alle afleveringen behoorlijk (oké, heel erg) goed ken, blijf ik er graag naar kijken en moet ik er hardop om lachen. Geluksmomentje!

#Geluksmomentjes op twitter én op facebook (!) die ik vandaag mag delen met jou (je bent als lezer in het goede gezelschap van ongeveer 249 anderen en dat is iedete dag ook weer een geluksmomentje voor mij!):
- @CathyvanBeek56: Op weg naar huis mooi 'stil leven' #herfstgeuren #geluksmomentje http://twitter.com/CathyvanBeek56/status/374947504556482560/photo/1
- @Verrassendleuk: @3ngelenblog, dat is wederzijds : wat leuk ! Mijn bijzondere momentje voor vandaag : de twee glunderende oogjes van mijn zoontje.
-@TheavanGalen: @3ngelenblog kleutertje lief die je na 8wk vrij weer ziet, over het schoolplein naar je toe rent en je wil blijven knuffelen (helaas dacht
- @TheavanGalen: @3ngelenblog juf er anders over) #geluksmoment
- @akkedingdong: Dat is pech, kleuters weg ;-).
Giechelend onder de parachute. #klassepret #geluksmomentje #onderwijs http://twitter.com/akkedingdong/status/374936280557428736/photo/1
- @TheavanGalen: dat je gastouderkindje in de draagdoek wakker wordt, eerst je kietelt met zn handjes, dan omhoog kijkt en een grote lach geeft #geluksmoment
- @jollandah: @3ngelenblog Mijn #geluksmoment dochter van 8 die binnen komt met een lach en een bloem in haar haar. Krijg je toch een glimlach van :-)
- @GeertvNispen: @3ngelenblog Voor vandaag....genieten van een heerlijk glas wijn na een dag vol indrukken, kansen en mensen. Fijne avond nog!
- @Lyneke1: @3ngelenblog mijn moeder die onverwacht wil oppassen zodat ik op mijn gemak sinds jaren naar de kapper kan #genieten #geluksmomentje
- @Allinefreedom: @3ngelenblog hoe fijn bedankt opnieuw een glimlach, die zijn goud waard weetje
- Djoke ten Kate: mijn geluksmomentje vandaag is dat het zo heerlijk is in onze tuin
- @jollandah: @3ngelenblog Door #geluksmoment nu met hoofd in de wolken loopt
-@jollandah: @3ngelenblog Daardoor wel rare vragen aan dochtertje vraagt.. Lees mijn tweet maar ;)
-@jollandah: Hoezo met hoofd in wolken loopt "Luna, wil jij de vissen even water geven?"
- @41enthuis: @3ngelenblog dat je de peren in je perenboom ziet groeien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten