dinsdag 24 september 2013

Dag 44 - Tederheid

Mijn geluksmomentjes vandaag:
-2 broertjes die samen in een piepklein zandbakje heel lief zitten te spelen
- Oudste Zoon die me het nieuwste hoofdstuk van zijn verhaal liet lezen en de trots op zijn gezicht toen ik het aan hem voorlas
- Dat de zon toch nog even ging schijnen vandaag
- Stralend gezichtje van Middelste Zoon als hij over zijn speelafspraak van morgenmiddag met zijn 2 liefste vriendinnen praat
- Deze mooie tweet die voorbij kwam:
" @Zielzicht: Tederheid,de balsem voor je ziel. Alsof je door je knieën zakt en het kind in jezelf aankijkt en zachtjes fluistert: Het is goed en veilig."

En deze #geluksmomentjes mag ik hier delen vandaag

- @reusjeklein: Even weggesoest op de bank na een enerverende dag met in elke arm een kind... #geluksmomentje
- @AnkeElze: Goedbezig @nadiedejong :"Naar energiehuis, even Diede naar de popcentrale brengen :)" #geluksmomentje @3ngelenblog
- @3ngelenblog: Vandaag mag ik weer fietsvrij doorbrengen wat fijn rust voor de zere voet betekent #geluksmomentje
- @jollandah: @3ngelenblog Onverwacht te weinig uitbetaalde #zorgtoeslag ontvangen  * #belastingdienst heeft het leuk gemaakt vandaag* #geluksmomentje
- @41enthuis: Ik heb het goed naar mijn zin vandaag! Heerlijk weer, kleutervrij tot 17.00 uur en niet hoeven te koken #geluksmomentje
- @lauracalus: Heerlijk!! Na twee dagen ruikt mn kussen nog steeds naar one million! Nu slaap ik zeker goed #geluksmomentje #littlethings #love @kenzoknol
- @TheavanGalen: dat je bij uitzondering met de bus naar het werk gaat en dan op weg naar halte de kinderen waar ik vanmiddag werk tegenkwam en dat die 1/2
- @TheavanGalen: zo blij waren me te zien, en kleuter nog even de dag met me doornam, was erg leuk! #geluksmomentje 2/2 ( @3ngelenblog )
- @ONSURSKE: 7:15 mijn jongste wakker maken. Dat is altijd een lach terug ontvangen. #geluksmomentje van de vroege ochtend
- @AnkeElze: MT “@oosterhoff2: 40.000 handtekeningen voor petitiejeugdggz.nl Iedereen van harte bedankt voor tekenen" #geluksmomentje @3ngelenblog

Geen opmerkingen:

Een reactie posten