woensdag 2 oktober 2013

Dag 52 - Zonnestraal



Vandaag ben ik voor het eerst met een jas aan naar buiten gegaan. Het is echt te koud zonder, vooral ´s ochtends dan... Jammer voor mij, want ik ik hou juist zo van zon en warmte. Gelukkig laat de zon het nog niet helemaal afweten, af en toe gunt ze me nog een geluksmomentje door even haar warme stralen in mijn gezicht te laten schijnen. Fijn!
T zijn niet de grote zaken die big impact hebben. Juist de kleine dingen maken t grote verschil
Daarom volg ik zodat ik iedere dag een kan delen! Niet alleen denken óók doen :)
Herstgeur en geur pasgemaaid gras mengen zich zoals nu de herfst met de zomer
Permalink voor ingesloten afbeelding
Twee treinen die naast elkaar het station verlaten, en ik zit in een van de twee
De stilte van de ochtend waarin ik alleeen het schuim van mijn cappuccino hoor ritselen is wel een geluksmomentje van de dag!
Film kijken met een happy end, aan het einde/begin van de dag dat is nog ééns een smomentje van de dag!
Permalink voor ingesloten afbeelding
Boekverkoop is af!
Even kijken bij mijn slapende schatjes. Blijft een geluksmomentje 💗
Lekker hoor, om de wekker laat te mogen zetten
Geluksmomentjes: goedkeuring enquete onderzoek+ochtend-wapp-gesprekje met parents.
Waiting for the sun
Image preview
Goedemorgen, elke keer weer prachtige zonsopkomsten
Uitslaapman is fris en fruitig beneden en maakt een espresso voor mij
Permalink voor ingesloten afbeelding
zoonlief heeft afgelopen 2 maanden erg op gepast met zijn mobiel-abonnement dan kan er geld over gehouden worden voor kleren
Geluksmoment: na lang priegelen met Word het voor elkaar krijgen je nummering op pagina 4 te laten beginnen!
Vanavond gezinsuitje naar Soldaat van Oranje!
Alle jongens fijn weer thuis. Straks Lief ook nog
Hier ook! straks lekker samen aan tafel avondeten ;) fijne avond
Gezellig kaarsjes aan gedaan bij het eten
met de prinses een wandeling door het bos en het zit hier volgens haar vol kaboutertjes
Permalink voor ingesloten afbeelding
Wij zijn zo blij, want door Ria hebben wij er nieuwe schoenen, handschoenen en sloffen bij! Zij schonk ons kortingsbonnen :))
Hier de foto van ons
Permalink voor ingesloten afbeelding

Geen opmerkingen:

Een reactie posten