maandag 21 oktober 2013

Dag 70 - Geluksmomentjes




Ik geniet vandaag van 2 Zoontjes die voor het eerst in dagen meer niet dan wel op de bank liggen. Het einde van de buikgriepellende hier in huis komt in zicht! Verder lees ik een ontzettend spannend boek waar ik me zo in verlies dat er opeens te weinig tijd blijkt te zijn om verse tomatensoep te maken. Gelukkig kookt Lief in een handomdraai lekkere pilav, waar bijna alle Zoons ook van smullen. Morgen tomatensoep. Echt waar!
Ook een geluksmomentje is het om te zien dat Oudste Zoon enthousiast thuiskomt van zijn eerste schaakles. Cliché maar waar, als mijn kinderen gelukkig zijn, ben ik dat ook :)

Een regenboog zien! Blijft altijd iets magisch hebben.

Vanavond heerlijk op de bank met een deken naar &Julia kijken. of niet Ons dan met eten

Mmm schoon bedje, ik hou ervan!

Dat geluksmomentje dat je een samenvatting van Frans literatuur op internet vind :-)

Heerlijk die piano muziek en Michael zien spelen.

Yesss ik kan mijn haar nog invlechten na mijn bezoek aan de kapper ^^

Ochtend waar structuur is kan schoonheid verrassend schitteren
Permalink voor ingesloten afbeelding

Geniet van het moment, je hebt voor elk geluksmomentje steeds één kans. Geniet.. laat het alsmaar bedenken wat er nog mist of beter kan los

Weekend 26 en 27 oktober: en in . 'Als een lotus' voorlezen en doen, zin! Welkom!

Zaterdag verspreid ik geluksmomentjes met de EigenWijsjes tijdens de Geluksroute A'dam-Oost in Caf-vino Kom jij ook?

Scaloppine al limone, gegrilde aubergine en tomaat met tijm-polenta. Gewoon zomaar op maandagavond. YUM!
klinkt mooi en lekker! Geniet!
Heb ik al gedaan, genoten that is ;) Eten is zo fijn!
gelukszaligmakend :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten