vrijdag 8 november 2013

Dag 84 - Geluksmomentjes

    1. Echt fijn, onze aftandse bank ziet er weer als nieuw uit!
  1. dankjewel voor het delen van jouw Je vindt m straks op mijn blog tussen vele andere!
  2. Iktijd..the notebook kijken met een kopje soja toffiekoffie#geluksmomentje
  3. Dat wanneer je op een vol perron staat te wachten en de deur van de trein recht voor je neus stopt en je niet hoeft te staan
  4. Heel erg dankbaar voor al de lieve mensen om me heen!
  5. Dat geluksmomentje dat je na het sporten in je pyjama op de bank ploft en je je bedenkt dat je zo eten krijgt
  6. ": Ik heb een geluksmomentje" fijn voor je
  7. Even rust. Even lezen. Even niks. Zo heerlijk kan het leven wezen.
  8. Gezellige meidenmiddag. Hoofd uit, handen aan, schminken maar. Blije gezichtjes als beloning, zucht
    Permalink voor ingesloten afbeelding
  9. Het gevoel hebben dat je goed bezig bent! Je dromen eindelijk uit gaan komen! Je daardoor vleugels krijgt
  10. ": Ik heb een geluksmomentje"
  11. een foto van geluksmomentje uit een erg moeilijke tijd.. wat zag ik eruit! Hahaha!
  12. Geluksmomentje als je denkt damnnn k stink echt, maar dan blijkt het degene naast je te zijn
  13. : Ik heb een geluksmomentje 😳😳😳😳😳😳😳😳😳
  14. ik Zou een geluksmomentje hebben als je het fanaccount ging volgen dan voel ik me
  15. : Ik heb een geluksmomentje” Ja is het gelukt plassen zonder de bril te raken....
  16. RT : Ik heb een geluksmomentje
  17. Ik heb een geluksmomentje
  18. Bedoel je het weer of het lekker lopen gevoel? Ik ga voor beide. Al is lopen in regen ook vaak een "geluksmomentje" 😉
  19. Wakker worden met de verwarming aan en radio op de achtergrond. Heerlijk!
  20. Joepie! De nieuwe Red is binnen
  21. Er is toch niets fijner dan wakker worden met je dochtertje nog in dromenland tegen je aan gekropen
  22. Geluksmomentje; gaan slapen in een fris opgemaakt bed! Heerlijk! Truste
  23. Ik ben trots op mezelf,heb nog 176calorieën over mag nog een portie amandelen maar wat is nu een portie?10 of een half zakje
  24. Met plezier. Bedankt voor je belangstelling! Hier kun je eea lezen
  25. soms laten ze zo even weten dat ze nog steeds dicht bij je zijn....geluksmomentje van maken...
  26. Zeker weten wat je wil gaan doen als volgende Een echt Nu de uitwerking nog!
  27. Tijd voor een lekker warm bad en een goed boek. .
  28. Daarnaast ging 't tentamen pcv net ook best redelijk, soms mag een mens ook wel even een geluksmomentje hebben toch! :)
  29. Af en toe zo'n geluksmomentje als je beseft dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt. <3
  30. Ultiem geluksmomentje in de bus. Het kriebelt. ♥️
  31. Dat ene geluksmomentje; wakker vóór de wekker en topfit. !
  32. Het kind is de deskundige! Ook vandaag dankbaar voor een begeleider die dat snapt en durft te zoeken! = nodig!
  33. Vandaag fijn gesprek met CSG De Lage Waard "Kinderen moeten niet bekeken worden, maar gezien!"
  34. Een week geleden gaf de CvB van toestemming voor een proefperiode van 6weken Met Diede gaat het prima!

    Vandaag voelde ik mij heel rijk. Zoveel liefde van gezin, ouders en lieve vriendinnen .

    1. Goed advies. Dat heb ik zeker gedaan. :) RT : geluksmomentjes neem het ervan
    2. Het is pas half 2 en ik heb al behoorlijk wat geluksmomentjes achter de rug vandaag
    3. Dat je een wiskundesom maakt en je het meteen goed hebt zonder in het uitwerkingboek te kijken
    4. Wat zijn jouw kleine ? Een warme begroeting, een grote kleine overwinning van jezelf, een ontmoeting?
    5. Goedemorgen, ga vandaag geluksmomentjes zoeken : )
    6. nou ik stuur me geluksmomentjes naar jullie en vervolgens word er niks mee gedaan. Dat is dan weer een beetje jammer :-)
    7. Dank voor je gelukjes♡ ": Ook dag 83 van mijn blog heeft weer mooie gebracht. Geweldig! "
    8. En dan komen de geluksmomentjes ❤️

      1. Goed advies. Dat heb ik zeker gedaan. :) RT : geluksmomentjes neem het ervan
      2. Het is pas half 2 en ik heb al behoorlijk wat geluksmomentjes achter de rug vandaag
      3. Dat je een wiskundesom maakt en je het meteen goed hebt zonder in het uitwerkingboek te kijken
      4. Goedemorgen, ga vandaag geluksmomentjes zoeken : )
      5. Dank voor je gelukjes♡ ": Ook dag 83 van mijn blog heeft weer mooie gebracht. Geweldig! "
      6. En dan komen de geluksmomentjes ❤️

    Mijn kleine geluksmoment.

    1. lekker noodles en een loempia voor in de trein # geluksmoment
      1. Voor openstaande brug moeten staan, weten dat het zeker 20min zal duren en dan een mandarijn in je tas vinden! Van baal- naar geluksmoment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten