zaterdag 9 november 2013

Dag 85 - Geluksmomentjes

Op dag 8 van mijn blog schreef ik over mijn Poëzie album en wat was vandaag mijn Geluksmomentje groot toen ik het opeens weer in mijn handen had! Lieve familie, vriendjes en vriendinnetjes, juffen en meesters schreven erin tot op de middelbare school de laatste bladzijde werd gevuld. Een prachtige verzameling lieve woorden die ik koester!

Onze zieke Felicia (4x overgegeven) kan gelukkig nog lachen om jouw kaart met gelukspoppetje.



oh vorige tweet was een klein geluksmomentje. Superlief kaartje met gelukspoppetje van lotgenootje.


  1. RT : Ik heb een geluksmomentje
  2. Net een pareltje gevonden op het web: prachtige journalistieke discussiesite
  3. Dat geluksmomentje als jij steeds dikker word'
  4. Lekker 'uitwakkeren' met de kinderen.
  5. ❤️mijn nieuwe elektrische deken aan het voeteneind...
  6. Samen op de bank in slaap gevallen met mn grote kleine vriend dicht bij me..
  7. Vanuit je nieuwe achtertuin een ijsvogel voorbij zien vliegen!

    1. THOUGHTS: Geluksmomentjes op mijn verjaardag (en de avond ervoor)
    2. Hoi Paula ik vind je foto's zo mooi.Het zijn pareltjes.Vandaar dat ze bij mijn favorieten staan.Het zijn geluksmomentjes. :-)


      1. Jaja, jaarcontract verlengd en vanavond met lief uiteten! Top dag. Ooh en ik ben al vanaf 1 vrij. Geluksmomenten.
      2. Geniet van de geluksmomenten, ze zijn maar kort wees inventief. Neem en geef, leef heb lief. :))

Geen opmerkingen:

Een reactie posten