maandag 9 december 2013

Dag 92 - Geluksmomentjes

Mijn grootste Geluksmomentje vandaag was dat ik ontdekte dat het al over 2 weken kerstvakantie is! Ben er heeeel erg aan toe!!!

  1. Permalink voor ingesloten afbeelding
  2. Jouw droom moet voor het Nederlands elftal in 2038 een geluksmoment worden. Maar ja dromen zijn bedrog! En ja een geluksmoment
  3. Thnx voor het draaien van "Pak maar mijn hand" van :-)
  4. We are Peace: This is a song from my weddingday, in Church.. Happy memories..! <3 via
  5. Geweldig weekend gehad,zonder verplichtingen. Meer dan verwend door Sint en Piet! Wat willen we nog meer? Fijne avond tweeps 😘
  6. Geluksmoment: deelnemers die na een intensieve 2-daagse training dolgelukkig en vol vertrouwen de deur uitgaan. Trainen is zo'n mooi vak!
  7. Last Christmas on the radio,samen met de jongens de boom opzetten.Jaarlijks terugkerend geluksmoment
  8. wouw ik kan het nog steeds niet geloven wat me gister is overkomen :o
  9. Ik heb er verder niets mee. Behalve dan een geluksmoment als ik eiken ruik in de herfst.
  10. En wat vind ik dan ineens...m'n met al m'n foto's! 😁Uhm,zat in de zak van m'n pyjama!Whaha,heel logisch!😳
  11. Als ouder wil je dat je kind gelukkig is. Speciale dank aan en dit is vanavond ruimschoots gelukt
  12. Met m'n kussen in m'n armen en een dekbed dat me zal verwarmen. Droom ik over dat moment en beleef ik een geluksmoment
  13. RT : 1500 kids met een beperking proeven een geluksmoment, gratis, ieder jaar opnieuw. Steun jij ?
  14. 1500 kids met een beperking proeven een geluksmoment, gratis, ieder jaar opnieuw. Steun jij ?
  15. Als je met een smile de klas uitloopt, je leerlingen fijn weekend wenst en bedenkt: ik heb echt een toffe bijbaan.
  16. De baby boft met zo'n geweldige dappere lieve tante als Eev weet het geslacht en alles is goed met de baby! Geluksmoment!
  17. Morgen is t vrijdag& dan hoeft er hier niemand naar t werk dus... We hoeven geen wekker te zetten!!!Instant geluksmoment ;)
  18. Dankbaar: Dankbaar mag ik zijn, dat ik deel uit mag maken van het gezin van mijn... via
  1. Tandarts avontuur ook weer overleefd! Ik heb onder helemaal geen verstandskiezen en boven zitten ze nog heel diep... Geluksmomentje ♥ :')
  2. Ukkie total los maar erg enthousiast van kdv gehaald. Ligt nu tevreden te slapen. Op mijn buik
  3. ... met natte haren van de regen een warme kop chocolademelk drinken.
  4. Permalink voor ingesloten afbeelding
  5. Skyradio erop en heerlijk op Pinterest een Kerstbord vullen :-))
  6. : zo'n geluksmomentje heb ik 1x per week wanneer mijn werkster is geweest.”
  7. zo'n geluksmomentje heb ik 1x per week wanneer mijn werkster is geweest.
  8. Maak dan toch maar van die sigaret en koffie een klein geluksmomentje, mag.
  9. ; hij beneden met de Kerstversiering bezig (mag ik me nooit mee bemoeien) en ik boven rustig aan mijn website werken.
  10. Verrassing van de meisjes! Ik mag een uur lang niet naar beneden komen. Ik ben benieuwd......tijd voor geluksmomentje .
  11. Dit ontvangen op Lazy Sunday van mijn lief die ver weg aan het werk is. Ik zeg < & tegelijk!
  12. Goedemorgen, uit mogen slapen tot 8.30 van kleutertje! Goed begin van de dag.
  13. Waw.. verwend door het liefste vriendje, en door zijn familie. ♡
  14. had een geluksmomentje nodig. Dat schot van Depay kan dat zijn: 1-1 bij rust.
  15. Permalink voor ingesloten afbeelding
  16. Momentjes waar je wakkerwordt; gaapt, tranen in je ogen krijgt, je omdraait en je verder de dekens insnoezelt.
  17. Geluksmomentje. Kerstboom opzetten met zoon en zien hoe blij hij is met resultaat.
  18. Permalink voor ingesloten afbeelding
  19. The Cure. Op de radio. Terwijl ik in de auto zit. Een heel klein geluksmomentje
  20. Op de bank met m'n jongste zoon. Samen onder een dekentje cartoons kijken. Mooier wordt het niet ;-)
  21. Kijk nou.. Lieveheersbeestje komt me tijdens t werk gezelschap houden (op 7 dec!) Als dat geen is..
  22. Permalink voor ingesloten afbeelding
  23. Zoveel liefde voor mijn fijne flashdance sweater met lieve handtekening van !
  24. Dat gevoel dat je naar de supermarkt loopt en terwijl je meezingt met de muziek bedenkt dat je zo nog 40km zou willen lopen.
  25. Spontaan op de boxen "no time to waste" van T-spoon!
  26. Zit je nietsvermoedend te twitteren doet uk ineens stapjes. Helemaal los!
  27. Wow. Geluksmomentje bij Just the way you are. Mooie herinneringen aan mijn tijd in Dubai met
  28. Pakjesavond en 3 blije, tevreden Zoontjes die ook nog hun nieuwe speelgoed met elkaar delen
  29. Geluksmomentje in mijn leven, level 500 van Candy Crush gehaald en dus uitgespeeld
  30. Geluksmomentje: de buurvrouw aan zien bellen bij de buurman en dan hard weg zien rennen :)
  31. Mijn geluksmomentje staat op de scheurkalender! Nooit gehoord op de radio, maar wel vastgelegd. Leuk!
  32. Woehoe, hij is binnen, de scheurkalender. Gauw kijken of mijn geluksmomentje erin staat. :-D
  33. geluksmomentje: als je de trein van 13.51 haalt en dat er daarna geen treinen rijden meer tot 18.00
  34. De school gaat zo sluiten vanwege de storm , geen problemen mee 😊 .
  35. Geluksmomentje: zonder te ontbijten naar je werk gaan en daar een chocoladeletter in je schoen (lees: postvak) vinden!
  36. Ontdekt na 1,5 jaar dat er stoelverwarming id auto van zit. Is in de 7e hemel met d'r warme billen. Whoehoe!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten